N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

9 Ogo 2010

Yeeeaaa!!! Lappy Dah baik

Salam Semua...

Wah... Senin yg cerah..
rasa cam lama tak berhapdet blog ni..
eemmm lama ke.. baru beberapa hari..
actually lappy aku rosak...
so tak dpt la nak berhapdet bagai..frruusstt la sgt..
rasa cam sunyi tanpa lappy.. waalllaa... sunyi erk..
tapi la ni adik aku dah betul kan dah lappy kesayangan ni..
(ate adik aku memang pakar bab betul kan lappy ni.. IT programer la katakan.. )
so sekarang ni.. bersakan la aku download benda2 software yg telah hilang..
sebab adik aku kata.. lappy aku ni kena program baru blk.. baru blh guna...
tu la satu sebabnya sepi berhapdet..
ok aku takmi citer pasal lappy..
hari ni aku nak stroy mory pasal apa aktiviti sepanjang aku tak berhapdet ni..
untuk pengetahuan korang..
hari Khamis & Jumaat yg lepas aku berada di JB..
hah.. aku ngan dak Mirul je tau..
My cik abg tak ikut.. sebab keja.. aku ke JB pun atas urusan keja gak..
aku drive sendri ke JB hanya berdua ngan dak Mirul..'
ni la 1st time aku drive sendri ke JB bersama dak Mirul sajork..
sib baik la dak Mirul 'behave' sepanjang aku drive tu..
klu tak.. payah...
kami gerak blk JB mlm Rabu tu..
sepanjang jalan tu.. Mirul memang tak tido..
agaknya dia nak temankan ibu dia drive kot... :D
memang excited dia nak blk JB..
almaklum la.. dah lama tak blk jumpa atok opah dia kan..
tu yg dia excited sgt..
smpi umah mak aku.. dlm kul 10 mlm tu..
pastu dia tido kul 2 pagi.. hambekkk..
dah tu.. bgn pagi kul 6 gitu..
selalunya amat la payah dia nak bgn pagi..
tapi kat umah opah dia.. blh plak dia bgn pagi..
sebab terlebih excited nak ikut opah dia plak..
hhhmmmm sib baik la opah nak melayan ko..
ibu plak nak keja.. tak kose nak layan ko.. :D
syukur alhamdulilah semuanya berjalan lancar..
tapi aku tak blh la lama2 kat JB
ate g JB pun atas urusan keja kan..
sepanjang aku keja tu.. mak aku ngan ayah aku la yg duk melayan cucu kesayangan dia ni..
ate Mirul kan cucu sulung..
Hari Jumaat ptg tu.. aku dah bertolak blk ke BP..
sebabnya ada aktiviti lain plak dihujung minggu tu..
so tu la al kisahnya...
k nanti sambung lagi ya.. buat keja dulu.. ;D





Kerja dari Rumah klik sini

8 ulasan:

Dee berkata...

awal gak mirul bangun eh..fifi kalo tidur lewat gitu bangun pun lewat..

CuTeMiUt78 berkata...

~dee~
tu la pasal.... selalu payah dia nak bgn pagi klu dah tido lewat

mummy_ayu berkata...

wah...lappy dah ok..gumbira la yer..ok la tu...

CuTeMiUt78 berkata...

~mummyayu~
sudah semestinya.. :D

NzA berkata...

lappy adalh nyawa.....bila lappy rosak separuh nyawa melayang...hu...

Yan berkata...

bagusla mirul behave...
yan pulak yg risau.. coz akakpun kata festimekan bawa kete berdua jek ngan dia.. klu dekat2 umah takpe lg.. ni BP-JB.. berejam jugak tuh

CuTeMiUt78 berkata...

~nza~
betul tu kak...

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
emmm tu la kira nasib baik dia duk diam.. klu tak.. mau berenti je la jawabnya