N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

20 Ogo 2010

Selamat Pagi Jumaat

Salam Semua..

Hari ni nak g keja.. amat la lesu je...
tapi bila memikirkan hari ni dah Jumaat rupanya..
terus cergas nak g keja.. aahhaakkkss...
klu masih di tgh2 minggu alahai.. asyik la sibuk menghitung hari utk sampai ke hari Jumaat..
cocer hari ni pun mendung je... malam tadi dah hujan selebatnya..
tu yg menambahkan kelesuan sebenarnya.. :D
tadi masa otw nak ke office.. aku lalu la laluan jalan shortcut gitu..
kira laluan ni agak sunyi kan..
aku pernah citer pasal laluan ni...
pastu dlm pada drive.. dari jauh aku nampak
cam ada 2 org terpacak kat tgh jalan..
aiiiseeehh... sapa plak la tu..
masa tu dpn keta aku ada sebuah van... dah dekat ngan org terpacak tu..
ooppppsss... cik polis rupanya...
terus tarik seat belt.. :D
aku adalah pemandu yg tak berhemah.. jgn diikut ya ..
hari ni memang agak lupa plak nak pakai seat belt tu..
sib baik la sempat...
tapi yg buat aku pelik tu.. pe hal plak si polis ni duk buat roadblock kat kawasan sini..
agak la kan.. kawasan ni sunyi.. kot la ada apa2 kes gitu..
so senang la diaorg ada standby...
eemmm apapun keselamatan tu amat la penting...
cam aku pernah dgr kat radio berkenaan
satu iklan utk keselamatand jalan raya..
iklan tu.. ada mengatakan seseorg tu bila memandu keta tak pernah nak kunci pintu..
pastu ada plak seseorg perempuan tu mengatakan dia memang dah biasa letak beg kat seat penumpang... pastu bunyi la tingkap di pecah kan..
keluar la peringatan utk semua..
sapa yg ada dgr iklan tu kat radio sinar fm.. sure korang tau..
aku klu drive memang aku jaga2.. yelah kita ni drive sorang2 kan... bahaya.
aku masuk keta je.. start enjin terus tekan brek sebab keta aku autolock..
beg plak.. aku letak kat bawah seat penumpang..
pasti kan keselamatan2 lain gak..
klu time isi minyak.. memang aku make sure lock keta 2...
yelah kita berjaga2 kan... bahaya ada dimana2 jua..
aahhhhaakkss... tak pasal2 hari ni membebel pasal keselamatan jalan raya la plak..
okies la tu je... dah panjang berjela dah ni





Kerja dari Rumah klik sini

6 ulasan:

mummy_ayu berkata...

emm...sama la..ayu pun malas je nak gie keja but bila ingat esok dah cuti...ok...
bab bawak keta tu memang kena careful,
btw..tq coz inform pasal iris top 8 contest suzie...suka!

Yan berkata...

ermm yan & hubby biase mmg pakai seat belt.. klu p dekat2 umah je tak pakai.. asben mmg mementingkan keselamatan..

Suzana Ikram berkata...

elok la rina .. beringat sebelum kena. aku pon sama gak msk2 jer terus lock pintu kete. bila nk ker parking sblm msk kete harus negok kiri kanan takut nnti entah apa2 dia buat kt kita. takut kan.

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy ayu~
tu la kan.. klu ingat keja awal minggu memang malas yg amat.. tapi bila dah kena akhir minggu..seronok je la plak..

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
emmm sama je la ngan akak.. klu dekat memang tak pakai seat belt tu

CuTeMiUt78 berkata...

~ikiqzana~
betul tu zana.. sekarang ni memang nak kena hati2 kan