N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

25 Ogo 2010

Apa Citer

Salam Semua..

Wah... semalam seharian bzios yg amat...
tak dan nak hapdet...
ni pun pas curi2 masa kejap...
buat hilang2 kan ngantuk...
semalam sambil buat keja sempat gak layan kat fb..
lama weeeiiiii fb aku tak terusik..
aahhaakkss.. dasar malas nak layan fb..
emmm ada setengah pendapat fb lagi best dari blogging ni..
bagi aku la.. blogging ni pun best gak..
kita blh stroy mory apa benda yg terlintas di fikiran..
klu fb ni nak kena cover2 gak.. sebab public gitu kan..
so all status kita blh di detect oleh org2 yg tak berkenaan...
tu pendapat aku la.. lain org lain pendapat kan.. :D
eemm actually bukan nak story mory pasal fb ke blog ke..
just nak story mory apa aktiviti2 semalam..
semalam takde kat office but kat luar office..
kena keja luar... tapi lappy still blh on..
walaupun tak masuk office.. :D
pastu blk semalam sempat la singgah PARAM beli kuih utk juadah berbuka..
emmm until sekarang ni dah masuk 15 hari umat Islam berpuasa..
alhamdulilah la.. klu g PARAM tu belinya hanya la juadah kuih2 or Murtabak..
tak de la beli lauk2 cam thn lepas..
sebab thn ni aku blk pun masih sempat masak..
klu thn lepas blk dah 6.30 kan.. nak masak apa..
memang tak dan looorrr...
semalam pun aku dah janji ngan Nana a.k.a ibu damia
nak ambil kuih SARANG SEMUT yg aku order ngan dia..
aahhhaakksss.. kemain jauh order kuih tu.. :D
sib baik la cik abg dia.. AMRUL kat area Kluang..
so Amrul la yg duk hantar kan kuih tu kat aku.. :D
apapun thanks dear NANA, kuih dah selamat sampai dan dah selamat masuk mulut..
heh..heh..heh.. amat la sedap ko..
tak caya tanya aku.. eh tanya Mirul..
dia makan smpi nak dekat habis sebalang gitu.. :D
thn ni aku nak try order je kuih2 raya..
klu buat pun tgk la mana yg aku rasa nak buat.. aku buat loooorr..
eemmm ok merepek dan merapu2 dah n3 kali ni..
so tuk ni je la hapdet hari ni... daaaa.....




Kerja dari Rumah klik sini

6 ulasan:

Yan berkata...

sedap ye kak kueh sarang semut nana???
ermmm tahun depanla order.. tahun ni takde bajet tuk kueh2...

mummy_ayu berkata...

ayu pun more tu blog..FB mcm mcm tu je la..

mekchu berkata...

kuih sarang semut??? nak itit.... nom nom nom..

Tanpa Nama berkata...

wehh! aku mmg suka la KUIH SARANG SEMUT tu.

Mirul dah makan kuih tu?? tak sempat raya la nmpknya klu Mirul dah hadap...hehehe

Aku pon lebey suka Blog..blh tepek gambo dan cerita pjg lebor. Tapi sikap MALAS tu la yg blog aku madangggg takde n3 baru..

hehehe!

TuYa berkata...

salam kak..
selamat berpuasa..
nampaknya akk kena sediakan xtra kuih raya la kak..
dah ade tukang ngabiskan tu..heheheh

NzA berkata...

blog lagi best cz boleh luah mcm2 n siap boleh wat karangan ttp kt FB ciput jerrr...ttp dua2 akak layan....