N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

17 Apr 2010

Contest : Cutest Baby Birthday Contest

Salam Semua

Emmmm hari ni Sabtu..
ahaaakksss.. hari yg di nanti2 kan..
sebabnya hari ni coti2 gitu kan...
bagi yg bekerja 5 hari seminggu la...
cam aku .. heh..heh..heh...
hari minggu adalah hari yg di nantikan..
sebabnya.. hari ni la blh nak bersantai2 merehat2kan minda..
setelah penat bekerja.. betul tak korang..
eemmm bagi aku plak.. hari Sabtu adalah hari tuk mengemas semua..
baik membasuhnya.. mengemas umahnya.. dan segalanya lah..
hari minggu plak hari bersantai2 ngan family...
eemmm tu biasa la kan bagi yg dah ada family cam aku ni..
okies la korang.. yg bebenornya n3 kali ni
adalah n3 nak menjoin contest...
rasanya cam nak kembali aktif menjoin contest la...
tapi aku tak dan nak join semua...
mana yg sempat je la aku join..
so pada sesapa yg invite aku tuk join tu..
insyallah klu ok dan ada masa aku join..
tapi klu tak dan nak join tu jgn kecik ati k...
ok contest kali ni adalah...

:: Cutest Baby Birthday Contest ::


CUTEST BABY BIRTHDAY PICTURE CONTEST
Secara rasminya contest ini dianjurkan dari tarikh 20 Mac 2010 dan berakhir pada pukul 12 malam 20 April 2010.
Terbuka kepada si comel berusia 1 hingga 4 tahun sahaja.(Anak sedara pun boleh..anak kawan-kawan tak boleh lah ye...=p) Kalau ada 2 orang anak, boleh je, tapi sorang dalam sekeping gambar lah ye.
Cara-cara penyertaan:
Jadi Follower FAZDARAZAT dan add blog aku dalam bloglist korang.
Letak banner contest ini di sidebar blog korang dengan link contest ni. Takde link, otomatik tak layak.
Buat entri mengenai Online Contest ~ Cutest Baby Birthday Picture Contest ini dan upload gambar si comel sewaktu sambutan harijadi si comel di dalam entry tersebut.
Hanya SATU (1) gambar sahaja yang dibenarkan. Nyatakan nama si comel, umur dan tarikh lahirnya. Pastu korang tulis lah sikit wish korang untuk si comel. Tak perlu panjang-panjang, ringkas dan padat.
Dalam entri tersebut pastikan korang mention dan link ke FAZDARAZAT.
Bila korang dah puas hati dengan entry tu, sila link kan url blog korang di ruang komen aku ye.
Hadiah disediakan untuk 3 orang pemenang dan 2 lucky draw.
Hadiahnya tungguuuuuuu!~
So, jom ler join beramai-ramai.
Sekian, terima kasih.
* Pemenang akan diadili oleh juri-juri jemputan. Lucky draw tu pulak, nanti akan dicabut oleh Razi dan Izzat.

~ s u h i d a
hah.. tu dia segala syarat2 penyertaan dari pihak penganjur...yg aku copy n pastekan..
eemm citer pasal gambo besday ni...
aku duk la mencari kat folder lappy ni..
tak de satu pun gambo besday Mirul tau...
sungguh hampa aku rasa....sebabnya semua gambo2 Mirul yg kat pc ofc lama
dah terburn dek kesalahan aku sendiri..
memang takde kenangan dah...
tapi sib baik la.. aku dah uploadkan semua kat blog blues clues ni..
so tuk contest ni... ku pertaruhkan gambo Besday Mirul yg ini..
(gambo besday Mirul ketika umur dia 2 thn)
*
*
*
*
Nama : Mohammad Amirul Hisham
Tarikh Lahir : 22 April 2007 (tak lama lagi besday Mirul)
Umur : 3 thn

Ucapan tuk anakanda kami..
"Utk anakanda Mirul tersayang yg bakal menyambut ulangtahun yg ke 3 thn pada 22 April ni..
tak byk yg kami harapkan.. hanya
ibu dan ayah mendoakan semoga anakanda Mirul menjadi anak yg Soleh ,
anak yg berjaya didunia dan di akhirat,
jadi la org yg berguna kerana org yg berguna disanjung dan disayangi ramai... "

so tu je la... harap pihak penganjur berpuas hati ngan persembahan kali ni..
n wish luck for Mirul k..







Kerja dari Rumah klik sini

1 ulasan:

suhida berkata...

salam,overall semua cun.gudluck ye.maceh join contest saya ni ye.