N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

25 Ogo 2008

Peksa Perkhidmatan Awam Gred 41

Salam Semua..

Entry hari ni nak citer pasal exam khas perkhidmatan awam gred 41 hari Sabtu ari tu. Aku kena g peksa ler plak..kali ni peksa yg kedua kali. Emmm...konon nak tukar plak..nak keja kerajaan. Bukan nya pe..mak aku yang beria2 sgt suruh aku keja kerajaan ni. Klu ikutkan aku, cam dah malas dah.. keja sekarang ni pun rasanya dah ok. Tapi biasa ler fikiran org tua ni..lain, tak sama ngan pemikiran kita yg muda skit dari diaorg. Nak taknak aku g gak.. Dah ler aku tak preapare apa2..main redah je. Ni kira tawakal je ler..dapat tak dapat..tu belakang kira. Soklan kali ni memang mencabar yang amat. Tak macam masa peksa yg 14 jawatan ari tu..senang skit. Kali ni utk 4 jawatan..memang ,mencabar minda. Emmm..payah bebenor nak keja ngan krajaan ni erk.. asyik nak kena peksa je.. lulus pun tak dapat gak keja. Yg lepas tu memang ler aku ada lulus ada yg gagal...tak sangka plak kali ni kena panggil lagi. Nasib ler kali ni. Sesapa yg keja kerajaan tu...blh ler beri tips kat aku ni yg baru nak cuba keja kerajaan..heh..hehh..

Tiada ulasan: