N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

28 Ogo 2008

Kek Besday...


Salam semua...
Semalam, officemate aku belikan kek.. terharu sungguh bila tgk dapat kek tu.. ingat gak diaorang ngan besday aku. What ever pun thank you so much abg Din, Ned, Yaya and kak Sam. Diaorang ni je ler member2 aku kat office ni. Kat office ni melayu hanya berapa kerat je.. yg lain semuanya cina.. biasa ler dah nama pun keja ngan cina..so ramai lebih ramai ler bangsa diaorang..emmmm perkauman ler plak.. pe pun suka sgt dpt kek tu.. ni ler gambar kek yg aku dapat semalam.. (harap maaf gambar penuh kek tu..dah terdelete.. jadi ni je ler yg sempat diselamatkan) sedap kek ni... cik abg aku ngan budak bulat serta anak2 sedara...makan berulang2... aku sempat rasa skit.. yg lain habis...
happy besday to me... sibudak bulat tu..dah nyibuk je nak pegang kek tu..geram je dia tgk kek tu..

tak kira...nak potong gak... lepas je potong kek tu.. sibudak bulat mirul terus terkam kek tu.. penuh tangannya ngan krim kek tu..

emmmm..tu ler... memang best kek tu.. walaupun tak seberapa..tapi kira best sgat.. thank you sekali lagi pada you all semua.. love you..



2 ulasan:

antalya berkata...

kiut je nama manja dia si bulat..konpem lekat sampai dia besar

CuTeMiUt78 berkata...

~antalya~ memang kat umah kadang2 panggil dia bulat.. heh.heh