N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

26 Apr 2011

Citer..Citu Persiapan B'day Mirul

Salam Semua

Heh..heh..heh.. baru la sempat berhapdet ni ha..
semalam coti2.. konon penat merewang la kan..
padahal bukan merewang pun..
merawang2 lagi ada la.. :D

Okies ni nak story mory pasal persiapan mini b'day Mirul..
memang dah di rancang awal2 lagi..
b'day Mirul thn ni..decide nak buat kat umah kakak ipar aku
kat Felda Moakil..
memandangkan kakak ipar aku tu nak buat majlis cukur jambul
cucu ke-2 nya.. so dah alang2 tarikhnya dekat ngan b'day Mirul kan..
tu yg buat sekali tu...
padahal nak senang.. sebab dah alang2 adik beradik kumpul2 kan..
tu yg buat sekali harung...

Okies.. hari Sabtu tu...
sebelum g Moakil..
g la cari lagi jajan yg nak di tambah kan
ke dalam goodies Mirul tu..
memang budget2 pun goodies tu..
buat skit je... ala bukan jemput semua pun..
just adik beradik je.. saja memeriahkan b'day Mirul tu..
beg goodies tu pun aku buat sendiri je...
guna bhn terbuang.. save skit bajet kan..

hah ni la rupa beg goodies Mirul..

ni pandangan dari atas...

dan ni pandangan dari depan..


ni la rupa beg goodies yg di buat sendri oleh ibu Mirul.. :D
siap gambo katil yo.. heh..heh..heh..
mana taknya guna kertas dari katalog
katalog rorine plak tu.. tu pasal gambo katil pengantin
ooppsss.. pecah rahsia.. :D


gambo Mirul yg aku tampal kat beg goodies tu..


n cute tedy bear ni...
saja je kan...
kira cam gift la tuk budak2 yg memeriahkan b'day Mirul tu...
dlm beg goodies ni macam2 jajan yg ada..
sampai penuh beg tu... :D

Pas dah siap semua...
dlm kul 4 ptg baru kami gerak ke umah kakak ipar aku kat Moakil tu..
heh..heh..heh..konon2 nak merewang la kan..
tapi tak ada maknanya...
sampai umah kakak ipar aku tu..
duk makan2... pastu keluar plak ke Labis..
niat tu nak cari kek la konon..
aku tak tempah kek awal2.. sebab umah kakak ipar aku tu fridge dia dah penuh..
tu yg gegas ke Labis.. cari kek..
dah itu pekan yg terdekat ngan umah kakak ipar aku tu...
ada la satu kedai kek kat pekan Labis tu...
tapi tak byk pilihan la plak..
nak tak nak.. terpaksa la beli gak..
aku beli 2.. satu kek coklat fresh krim size 1 kg punya..
satu lagi kek almond capucino fresh cream size 1/2 kg punya..
kena beli 2.. sbb aku tgk 1kg pun cam tak cukup je..

Dah settle beli kek.. gegas blk umah kakak ipar aku tu..
tu pun smpi dah maghrib..
maklum la.. nak buat b'day Mirul malam tu gak..
so nak kena siap2 gak la tuk b'day dia...
tuk n3 b'day dia tu.. sambung n3 plak k..





4 ulasan:

mummy_ayu berkata...

wah..comel sgt..so kreatif....plus ngan teddy bear tomei tu...

TuYa berkata...

x yah beli paper bag dah kan kak..
rajin n kreatip la akk..
cepat la sambung next n3..heheh

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy ayu~
hik..hik..hik.. memang skee yg tomei2.. gitu

CuTeMiUt78 berkata...

~tuya~
a'ah...tuk tak membazir kan.. kena la bajet2 gitu