N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

3 Sep 2012

CITER2 RAYA KAMI 2012 : RAYA KETIGA

Salam Semua

Hik..hik..hik.. tajuk story mory masih lagi Raya..
ate.. masih dlm mood raya gitu kan..
walaupun dah 2 minggu kita berhari raya.. :D
okies akan ku cuba menghabiskan n3 hari raya ni..
walaupun masih lagi berderet2 gambo raya utk di hapdet..
berderet2 gitu kan.. aahhaaakksss..
jom layan...

Raya ketiga kat umah aku..
Marhaban a.k.a Bara'an perempuan plak..
tu la duk kg.. raya memang meriah ngan aktiviti bara'an ni..
klu bara'an lelaki menu SEMANGKA + JAMBU BATU + ASAM TABUR
jd sama je la ngan menu tuk bara'an perempuan..
bab2 buah2 ni.. memang confirm laju habis punya..

ni la situasi bara'an perempuan kat umah aku..

heh..heh.. mana2 yg masih lagi duk mkn2
almaklum la.. tak sempat nak tgk kuih2 raya klu dah masing2 nak keja masa kan..
jd mana yg tertinggal2 tu.. blh la duk ngadap kuih jap..
gambo yg ngan aku tu.. eemm tu la mak Mirul.. meaning yg jaga Mirul dari baby smpi sekarang..
sgt2 baik orgnya.. n agak payah gak nak bergambo.. :D

Pas diaorg balik.. aku ngan kakak ipar aku tak join smpi habis pun..
bab planning ptg tu nak g beraya ke Kluang plak..
umah makcik my cik abg..
yg lain semua dah pakat2 smpi..
cuma kami je yg tertinggal..
tu yg kami bara'an smpi separuh jalan je...
kiranya thn ni tak dpt la nak menghabiskan sesi bara'an kami..

Masa dlm perjalanan ke Kluang tu..
ujan punya la lebat...
sib baik smpi gak kami kerumah makcik..
walaupun hujan lebat dan sesat2 bagai..
kiranya plan menjadi la utk raya ketiga tu..
okies tu citer raya ketiga..

Emmm mesti korang pelik kan..
mana citer raya aku ngan family aku..
eemm thn ni.. kami sambut raya ngan family belah aku pada raya ketujuh..
di sebabkan family aku kan g Melaka & Perak..
so raya ketujuh tu baru la jumpa diaorg..
okies tu sambung next n3 plak k..


1 ulasan:

BAYU HEBAT SDN. BHD berkata...

xsempat lagi nk upload pic raya kami kat blog :)