N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

30 Mac 2012

PENUTUP STORY MORY UTK MAC

Salam Semua


Tok..tok..tok... assalammualaikum...
Uhukk..uhukk..uhhhukkk..
waduh...waduh.. punya la byk habuk...
lama betul blog ni bersawang... :D
dah nak akhir bulan 3 baru la nak berhapdet yo...

Emmm yg bebenornya.. bukan niat nak abaikan blog cutemiut ni..
tapi macam2 perkara yg berlaku sepanjang tempoh tak berhapdet ni..
salah satunya.. laptop adik aku.. yg aku gunakan sepanjang tempoh keja ni..
kena serang virus... perghh.. habis hilang semua data2 penting dan juga termasuklah gambo2 penting yg menjadi kenangan dah...
takde satu pun dpt diselamatkan lagi...
habis punah semua... smpi ketahap sedih yg amat..
tak sempat nak back up plak tu..
tu salah satu napa aku tak hapdet blog..
mana yg sempat upload ke draft kira selamat la..
tapi yg tinggal kat folder kat laptop tu.. habis terus hilang...
pasal gambo2 tu satu hal la...
pasal data2 penting.. cam report dari awal thn semua hilang gak..
pergh... masak aku nak kena cari blk back2up report2 tu..
tu yg tak sempat nak jengah kat blog ni..
la ni... laptop yg aku guna ni.. dah di formatkan ke baru..
tu yg baru blh bernafas skit...
klu tak.. rasa tercungap2 gak aku..
dah la laptop pinjam..
nak beli sendiri blm termampu lagi..
so laptop pinjam tu je la harapan utk settlekan keja2 aku.. ;D

Emm klu ikutkan macam2 lagi nak story mory
apa yg terjadi sepanjang tempoh tak berhapdet tu..
tapi rasanya tak penting sgt kot..
so just story mory mana yg penting2 je..
tapi selepas ini insyallah.. aku akan sentiasa berhapdet
walaupun tiada sesapa yg nak baca atau jengah blog cutemiut ni ;D

p/s: moral of story.. sentiasa la back up keja2 supaya tak terjadi lagi kes kehilangan semua ;D





4 ulasan:

Neeza.Areef berkata...

tetiba trus penutup je..hehe

Tanpa Nama berkata...

aku pon gitu ler..simpan segala mala gambar dlm folder. Jgn la leptop aku buat pe'el sblm aku transfer ke pendrive lain..adoyai!


huh!

CuTeMiUt78 berkata...

~neeza~
hik..hik..hik.. penutup n3 tuk bulan 3

CuTeMiUt78 berkata...

~j@j@ bini the rock~
baik ko savekan... aku kes tak save kan la tu... habis hilang semua...