N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

22 Mac 2013

MAJLIS KSYUKURAN DAN BESDAY : MOAKIL 2013

Salam Semua

Story mory pasal majlis kesyukuran merangkap majlis potong jambul
kat umah kakak ipar aku kat Felda Moakil..
al kisah 2 minggu lepas...
tapi cam biasa la kan.. baru sempat nak menghapdet bagai...
majlis berjalan dengan lancar..
alhamdulilah semua dah selesai...

Kakak ipar aku ni kebetulan ada kenduri yasinan
so buat la skali majlis sambut cucu baru n potong jambul skali..

hah tu dia suasana masa majlis marhaban 
dan potong jambul baby..
ni cucu ketiga kakak ipar aku tu..
Mohammad Dhani namanya.. baby yg cute n tomey...
pas habis org marhaban..
ada plak sesi mengutip gula2..
heh..heh..heh..
bab ni... bukan setakat budak2... mak budak pun join skali...
 
gambo atas... masa sesi kutip gula2...
dak Mirul ya..ya je... duk kutip.. padahal.. ibu dia yg terlebih kutip.. :D
gambo bawah tu.. pas sesi kutip gula2.. dak Mirul duk layan main lukis2 plak... 

situasi di belakang tabir..
heh..heh..heh... org2 dapur..
yg terdiri dari kalangan adik beradik je pun...

yang ni plak... kambing Mirul.. :D
dah alang2 kakak ipar aku buat majlis cukur jambul kan...
so kami duk tumpang buat majlis aqiqah dak Mirul..
kambing masak beriani yg maveles...
abg ipar aku yg masak..
memang licin dibuatnya..
yg tak makan kambing pun jd makan... di sebabkan kelazatannya...

Pas habis majlis cukur jambul tu..
anak sedara aku buat plak majlis sambutan hari jadi anaknya..
kebetulan jatuh pada bulan yg sama..
dua kek dari Rahsia Resipi
hah tu dia... dua cucu sedara aku yg sambut besday pada bulan yg sama..
Damia dan Mira..

para tetamu dari kalangan kami adik beradik je pun..
senang... kan.. tak yah nak panggil ramai2..
adik beradik je dah penuh rumah.. :D





 

Tiada ulasan: