N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

1 Okt 2010

Sandal Raya 2010

Salam Semua...

Heh..heh..heh.. masih lagi nak story mory pasal raya..
aahhhaaksss.... takde modal lain kan..
lagipun kan masih dlm bulan raya ni..
so rasanya.. tak salah kan klu aku duk story mory pasal raya.. ;D

eemmm klu org sibuk duk story mory pasal open house ke apa ke..
aku takmo la citer pasal tu...
bukan ada yg menarik pun... cam biasa la kan klu open house ni mesti la citer pasal makan2...
mengembangkan lagi badan yg sedia mengembang ni.. ;D

so kali ni aku just nak story mory pasal sandal raya kami..
yg kebetulan sama kaler 3 beranak..
tak janji pun dan tak sangka nak sama...

hah ni la sandal raya kami...
see dah jd cam tema kaler plak..
'IS BLACK.. IS WHITE.." la..la..la..la..
sila baca cam lagu Micheal Jakson tu ya...

hah ni sandal tuk ayah..
yg ni plak sandal tuk ibu
(aku tak beli kasut or sandal baru.. just guna je sandal ni..kan pernah aku buat n3 pasal sandal aku ni..)
dan ni plak sandal tuk si anak dak Mirul looorr..
(thn ni Mirul pun tak beli kasut.. just pakai je la sandal dia ni tuk beraya..lagipun kasut yg lepas pun still blh pakai lagi.. )
aahhhaakksss..

eemmm tu la sandal raya kami...
so masing2 lebih selesa pakai sandal ni tu beraya thn ni..
bila kami 3 beranak berjalan...
baru perasan.. eh..eh.. sandal kita sama kaler la semuanya..
aahhhaakksss... padahal masa beli tu asing2 tau...
jd tak pasal2 kaler Itam Putih menjadi tema sandal raya kami thn ni.. :D



Kerja dari Rumah klik sini

2 ulasan:

masdila berkata...

huhuhuhu,,,,blh lok cm ni yer kak

Tanpa Nama berkata...

bajunyer kaler ape pulak??