N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

26 Okt 2010

N3 Membalas Komen ;D

Salam Semua

Slamat pagi Selasa..
hari ni kat JB ala2 mendung gitu..
eemm adakah mlm tadi ujan..??
aahhaakksss.. ni kes tido tak sedar la ni..
eemmm tau sejuk je... aahhhaakkss...

Apa nak di story mory kan hari ni ya..
ala2 blank pagi2 ni nak menghapdet gitu...
tapi nak gak menghapdet..
sejak berukband adik aku tu tak bertop up..
dah tak dan nak jelajah blog kengkawan..
byk citer yg aku tertinggal..
jgn kan nak singgah umah kengkawan..
nak reply komen2 kat blog sendri pun tak nyempat...
al maklum la aku kan berhapdet dari office
pagi2 buto plak tu... sebelum buat keja kan..
eemm citer pasal reply komen kan..
ni aku nak buat n3 khas tuk reply komen2 korang
yg rajin singgah baca n3 aku yg tak berapa nak menarik ni..
apapun terima kasih kat korang semua..
so ni aku paste kan beberapa n3 yg lepas..
dan aku reply kat n3 ni je la ya..

dari N3 aku : Saja- saja

1 Ulasan

Tutup tetingkap ini Melompat ke borang ulasan
Blogger Dee berkata...

oh..mirul kena check setiap 6 bulan sekali ye..lps ni rina bg healthy food je tau..takut dpt penyakit lain..

2010 Oktober 25 16:18


**** to Dee***
ya Dee, memang Mirul sekarang ni kena buat check up 6 bulan sekali.. tapi alhamdulilah dia aktif dan sihat semua... memang kawal pemakanan dia..


***********************************

dari n3 aku : Jumaat Yeeaaaa!!!

6 Ulasan

Tutup tetingkap ini Melompat ke borang ulasan
Blogger zura@iwan berkata...

yehaaa kak dh smpey jumaat...hikss...

line clear sbb org ramai x mai keja kut..kakaka

2010 Oktober 22 10:22

Padam


Blogger Ummi Eisya berkata...

suka gak hari jumaat...hihii

2010 Oktober 22 10:38

Padam
Blogger atty's berkata...

kty pun suka ari jumaat sok cuti..yeah..

2010 Oktober 22 11:57

Padam
Blogger J@J@ / Bini The Rock berkata...

"Sekarang ni klu nak hantar Mirul ke rumah kakak adik ipar aku tu
amat la dia skeeee.."

err, dah tak anto kat tadika ker?

2010 Oktober 23 10:45

*** to Zura@iwan***
eemmm semua org skee hari Jumaat kan.. eemmm agak kot


*** to Umi Eisya***

bagi org2 yg bekerja 5 hari seminggu.. Jumaat memang di nanti2kan


*** to Kty ***

sapa yg tak skeeee cuti kan

*** to J@j@ bini the rock ***
eemmm ko dah tertinggal ketepi erk.. a'ah memang tak hantar kat taska tu lagi.. dak Mirul tak mau g.. meraung2 meronta2 minta blk...

********************************

N3 aku : Aaaaaiiikkk.. apa yg terjadi..


9 Ulasan
Tutup tetingkap ini Melompat ke borang ulasan
Blogger nza berkata...

bagus la gitu...kiranya hari yg ceria....ehem...ehem....mayb cz esok dh nk blk BP kot...yelh weekend....hi...

2010 Oktober 21 09:24

Padam
Blogger zura@iwan berkata...

hari ni ramey org cuti kut...kekeke...tp rasanya Melaka yg cuti rini...hikss

2010 Oktober 21 09:31

Padam
Blogger mummy_ayu berkata...

ok la tu...sampai opis awal...:-)
pssttt..nanti join contest good night & sweet dreams ayu...

2010 Oktober 21 09:38

Padam
Blogger Ummi Eisya berkata...

mungkin sebab mendung je..so org ingatkan awal lagi..hihii

2010 Oktober 21 10:07

Padam
Blogger J@J@ / Bini The Rock berkata...

Sana jerebu tak na?

aku nak dpt lg 10mnt kol 8 entah taun berapa gaknya. Normal nye 10min slps kol 8...warna merah kat pancekad tu dah jd pekara BIASA. LUAR BIASA klu warna itam...

camtu berangan nak Jadi Pekerja Cemerlang katanya!! hehh!

2010 Oktober 21 10:39

Padam
Blogger Yan berkata...

ms keje dulu yan plg awal sampai.. kul 715pg... sejam lebih awal dari waktu ofis.. hehe

2010 Oktober 21 15:02

Padam
Blogger Nida berkata...

semoga hari2 cepat dan tidak ada jam di jalan raya

2010 Oktober 21 17:48


*** to kak Nza ***
eemmm maybe kot kak.. mesti la ceria2 kan..


*** to zura@iwan ***
aahhaaakksss... agaknya kan org Johor ni dah terikut ngan Melaka kot.. ingat cuti gak.. :D


*** to Mummy Ayu ***
eemmm tu la pasal.. eemm contest ya.. insyallah klu sempat kita join erk..

*** to mumy eisya ***
eemmm agak kot....


*** to j@j@ bini the rock ***

aaahhaakksss.. takpe.. at least ko dtg gak kan.. walau pun merah...
kira cemerlang gak tu.. :D

*** to yan ***

wahhhh... giler cepat ko dtg keja ya...

*** to nida ***
eemmm memang tu la harapan setiap hari.. :D


**************************


N3 aku : Sekadar Hapdet

4 Ulasan
Tutup tetingkap ini Melompat ke borang ulasan
Blogger J@J@ / Bini The Rock berkata...

patoooot laaaaa..
takde gambo!

2010 Oktober 20 10:20

Padam
Blogger Nida berkata...

Masa kami balik ke Masai hari tu pun nampak banner Mas Idayu sebagai artis jemputan disepanjang jalan...

2010 Oktober 21 05:15

*** to j@j@ bini the rock ***
eemmm tu la alkisahnya.. :D

*** to Nida ***
aahhhaakksss...

**********************************
hah tu la n3 yg sempat aku reply komen2 korang..
ada byk lagi tu...
mana yg tak sempat nak reply tu.. ampun maaf erkk..
nanti ada masa aku akan try reply dan marathon back kat blog korang semua..
insyallah... :D


PadamKerja dari Rumah klik sini

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

keh keh keh...

aku glemer kejap kat 'rumah biru' kau nih.
Ape taknya..asek ada je nama aku terpampang!

xD

**aku ktgalan ketapi la pasal Mirul dah x ke taska. sowy!

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

kekeke...glemer la plak kt cini..ahakss...

CuTeMiUt78 berkata...

~j@j@ bini the rock`~
aahhhhaakksss.. pe salahnya kan... tu tanda ko rajin dtg menjengah sini.. walaupun n3 aku biasa2 je..

ala tkpe ja..

CuTeMiUt78 berkata...

~zura@iwan~

thank la sudi gak menjengah sini..