N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

25 Okt 2010

Saja - Saja !!!

Salam Semua...

Slamat pagi Senin..
a'ah hari ni Senin kan.. alahai kejap je rasanya..
cam tak cukup rest la plak.. :D
la ni cam biasa la kan..
sebelum buat keja... hapdet la dulu..
tu pun tgk keadaan gak.. klu masih awal.. sempat la aku menghapdet gitu..
so pagi ni kira masih awal la..
walaupun jalan jammed tadi.. tapi aku smpi office lebih kurang kul 8.10 am gitu..
sementara nak tunggu kul 8.30 kan.. sempat lagi tu.. :D
aahhaakkss...

Emm apa story mory hari minggu kan..
tak la menarik sgt.. cuma so happy sebab blk BP
jumpa my cik abg looorr...
aktiviti hanya melepak2 kat umah..
masak2.. makan2.. santai2..
takde la buat apa2 aktiviti yg menarik pun..
tapi tu la kan.. waktu cam sekejap sgt...
hari Ahad dah nak kena blk semula ke JB..
tu pun rasanya klu tak keja.. mau aku sambung cuti... :D
tapi tak pe... minggu ni hari Rabu aku dah blk semula ke BP
sebabnya hari Khamis aku ada appointment ngan doktor
tuk check up Mirul..
eemmm biasa la kan rutin checking..
sekarang ni Mirul kena buat check up 6 bulan sekali..
eemmm sebabnya Mirul dah kira obes kan..
tapi takpe.. dia aktif dan sihat.. so syukur alhamdulilah..
cuma checking ni.. just nak tau berapa berat dia.. :D
so tu je la story mory tuk hari ni..
nanti senang2 aku hapdet lagi yo... ;D





Kerja dari Rumah klik sini

1 ulasan:

Dee berkata...

oh..mirul kena check setiap 6 bulan sekali ye..lps ni rina bg healthy food je tau..takut dpt penyakit lain..