N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

15 Okt 2010

Air Pasang Petang.. Siram Pokok Bunga..

Salam Semua...

Okies.. ni kira sambungan dari citer blk dari main kat taman petang semalam tu..
aahhaakkkss... siap ada sambungan tu..
memandangkan dak Mirul merajuk
sebab aku tak kasi dia duk main kat taman tu kan..
so blk tu.. aku biarkan dia main pancit2 air..
konon nak memujuk la kan..
dari rajuknya.. aahhaakkss...
meh tgk gelagat budak yg rajin
menolong opah dia duk siram pokok bunga...

hah.. tu dia dak bulat Mirul
tgh tolong opah siram pokok bunga..
tapi lebih kepada nak main air je..
habis basah dinding pagar tu..
di simbahnya... :D

pastu.. dalam diam adik aku duk tutup la pili paip tu..
aku cakap la.. hah aayyyooo... dah rosak..
dah tak blh keluar air dah...
aahhaakkss.... terus dia bagitau kat opah dia..
opah.. paip ni rosak... airnya tersumbat dah ni..
hah..hah..hah..hah... mau gelak beso kami semua..
secara spontan je dia cakap tau..
addddoooi la.. Mirul..

p/s: n3 ni auto publish yo... semalam lagi dah siap n3 ni..tapi baru di publish hari ni..
yyyeeeaaa.... hari ni Jumaat, blk BP.. aaaahhhaakkksss..
sgt la sskeeee



Kerja dari Rumah klik sini

9 ulasan:

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

budak2 suka la main air tu..tmbh2 siram pokok bunga...dia syokk tu.kaka..

Tanpa Nama berkata...

yeayyyy!!! ari ni jumaat..esok dah sengahari..

**eh aku dah apdet blog..jgn ko plk tak terbaca sudeyyy

eRiNsZ berkata...

sangat pandai budak mirul comei ni

[leily.laily] berkata...

rajinnyer abg mirul kite ni..
leh wat menantu, awww... =)

CuTeMiUt78 berkata...

~zura@iwan~
aahhaakkkss.. memang pun..

CuTeMiUt78 berkata...

~j@j@ bini the rock~
aahhaakkss... bagus2.. rajin kawan aku sorang ni.. nanti aku baca erk

CuTeMiUt78 berkata...

~erinz~
heh..heh..heh.heh..

CuTeMiUt78 berkata...

~leily umi husna~
aahhaakkss... nak buat menantu ya.. malu aaaarrr

poker strategy berkata...

O sorry whats language sharing i think all is very difficult and also very different but looking impressive thanks for it...