N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

14 Okt 2010

Apa Dah Jd Ni.. !!!

Salam Semua...

Cam kebiasaan la kan..
mlm je la baru aku blh nak on9..
siang2 memang tak blh la...
almaklum la kan.. aku duk depan bos..
payah la nak bertenet2 sgt..
walaupun hari2 aku bertenet... tenet pasal keja yo..

Emmm ni nak story mory pasal petang tadi..
blk keja.. dak Mirul sibuk ajak g main kat taman..
so aku pun bawa la dia main kat taman menan
kat taman umah mak aku.. :D
seeekkkkeeee la dia...
eemmm tu dia.. dah lama tak main buai kan..
so kemain lagi... seronok sgt2 la tu..

Align Center
hah.. tgk apa plak tu... :D
siap cakap kat aku..ma, jgn lupa ambil gambo ayul.. aahhaakkss..

tapi kan korang.. aku tak berapa puas hati la kat taman menan sini..
sgt berbahaya tuk budak2 yg datang bermain..
sebabnya... korang tgk ni..
nampak tak.. jongkang jongkit spring tu..
adddoooiiii la... dah tumbang ke bumi..
camne budak2 nak main kan.. tak ke tu membahaya kan..

pastu plak... tgk buai ni..
yg sebelah dah tanggal dah..
ish.. kira merbahaya gak kan..

hah... korang tgk la tu..
budak2 tu.. duk main gelung gelungsur
yg dah tercabut dari paksinya..
aahhaakkss... paksi erk..
korang tgk la... gelung gelongsor tu..
dah tanggal dah... camne budak2 nak main kan..
kan membahaya kan tuu...
pastu korang tgk ni..
gelung ni.. perantaraan dari tangga gelongsor ke papan gelongsor..
dah berlubang.. aku tgk cam kesan kena bakar pun ada..
tak ke tu membahaya kan budak2 yg nak main

eemmm teruk kan vandalisme ( betul ke ejaan nya ni..) kat sini
sepatutnya kemudahan taman menan ni..
khas tuk budak2 yg datang nak main kan..
tapi org2 yg bersikap vadalisme ni...hanya mementingkan diri sendiri..
apa yg dia org dpt erk.. ngan cara menjahanam kan harta benda awam...
kepuasan..??? apa la ngan menjahanam harta benda awam tu blh dpt kepuasan ke..
pelik betul aku ngan sikap2 org2 yg tak bertamadun ni..
ishhhh.. geram la...
bukan ke ngan cara dia org merosak kan harta benda awam ni..
menyusahkan org lain.. lebih2 lagi budak2 kan..
kesian kat budak2 yg nak main..
tak dapat nak main lagi dah.. sapa yg susah..
budak2 ni gak yg susah kan... issshhhh...
geram betul aku..

cam tadi tu.. sian Mirul tak puas nak main..
dah dia merengek2 nak main..
tgk kan keadaan permaianan kat situ..
aku tak kasi dia main.. bahaya weeiiii..
kot la jadi apa2 kan.. tak ke naya..
aku gak yg susah...
takpe la Yul, nanti kita main kat tmpt lain k...




Kerja dari Rumah klik sini

4 ulasan:

Gieyana berkata...

Salam..lama x singgah sini..since ku dh limited access ke internet, random2 jer singgah umah kengkwn..dh makin besar Mirul yer...suka betul dier ko bw g tmn menan yer.nmpak mmg tmn tue x terurus kan...

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

mirul lama x gi tmn permainan la tu..tu yg sekee bangat ek..hehe

uishhh bahya utk knk2 kan..tmn permainan tu x dijaga...

CuTeMiUt78 berkata...

~gieyana~
yelah... aku faham situasi ko... eemmm tu la pasal...

CuTeMiUt78 berkata...

~zura@iwan~
ha'ah tu la pasal....