N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

15 Okt 2008

Selamat Tinggal Lumut, Perak

Salam Semua...

N3 kali ni citer penutup perjalanan aku di Lumut tempohari.. Korang jangan boring plak k..
So setelah 3 hari 2 malam kami di Lumut maka tiba lah saat untuk meninggalkan Lumut. Lepas kami jalan2 kat Teluk Batik tu..kami terus g umah makcik aku.. kiranya puas gak ler dapat menikmati pemandangan kat Lumut tu..walaupun masanya amat suntuk..Kami tak tunggu pengantin sanding pun.. abg aku takut jalan jammed biasa ler hari minggu kan.. orang semua nak balik selepas dah puas beraya di kg..surely jalan dan highway jammed, dan juga kami ada anak kecik jadi kiranya susah ler klu blk petang2 sgt..kul berapa plak nak sampai kan. Jadi pas makan dalam kul 12.30 tghari tu...kami bergegas balik ke BP. Mak aku kena tunggu ler..sebab adik aku kan jadi pengapit.. klu tak harusler dia pun balik sama.. so habis ler citer aku kat Lumut tu.. kita story mory ikut gambar k..

dalam perjalanan balik tu.. sempat lagi berposing kat sawah bendang.. cam jakun kan.. tak pernah tgk sawah.. actually masa kami sampai Lumut, waktu pun dah gelap.. so tak nampak ler sawah ni kan.. so ni balik terang bendrang.. jadi kami berposing2 ler kat sawah tu..
yg bebenornya abg aku ni hah yg beria2 sgt nak bergambar kat sawah tu.. aku dah tak heran dah..budak bulat tu buat muka confuse plak tgk ibu ayah dia berposing tgh panas kat kawasan lapang ni..
ni aksi budak bulat tak duk diam dalam keta.. abaikan keta aku yg bersepah ngan segala barang budak bulat itu..
ibu cepat ambil gambo.. mirul pakai topi ni.. siap posing duk celah2 kusi keta..sib baik muat kan..
jom jalan.. mirul bawa keta ni..
so tu ler story mory aku masa 1st week raya... kami balik hari ahad 5 /10/08. Hari Isnin harus ler aku sambung cuti.. disebabkan penat dan banyak nya kain baju yg perlu dibasuh.. rasanya sampai la ni.. masih belum settle kain baju yg nak dilipat tu.. heh..heh..heh..biasa la.. bila dah keja.. teramat ler malas rasanya nak melipat kain baju yg dah menimbun kan..


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

besttttnye...

CuTeMiUt78 berkata...

~thafiexq~ memang best..

Tanpa Nama berkata...

eeeeeeeeeeee......geramnyer tgk budak babam ni......aduhhh....

CuTeMiUt78 berkata...

~kak Fara~ heh..heh..heh..