N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

31 Okt 2008

Menjawab tag lagi...

Salam Semua..

Skarang ni tgh freee... so hari ni nak cuba jawab tag dari momy kyra & Reena.. emm... actuallynya mood tgh semangat nak buat tag ni kan... so jom layan tag ni k..

Soklan tag dari Reena...

[1] Bekas kekasih saya adalah : seorang lelaki yg bernama... oopppss nama dirahsiakan..

[2] Saya sedang mendengar : gossip member ni pasal citer norman hakim kena tangkap basah..

[3]Mungkin saya patut : habiskan keja yg tak siap lagi

[4]Saya suka : makan.. jalan2.. main2 ngan dak bulat mirul

[5]Sahabat-sahabat baik saya : buat masa ni, sahabat baik sukar dicari..

[6]Saya tak paham : kenapa mulut sorang staff cina kat sini tak renti2 bercakap.. pekak telinga aku ni tau..

[7] Saya kehilangan : buat masa ni rasanya takde pe yg saya hilang..

[8] Ramai yang berkata : saya semakin kurus selepas bersalin ni..

[9] Makna nama saya : eemmmm... lupa ler maiza tu takde makna sebab gabungan nama mak ayah.. azrina.. lupa ler..

[10] Cinta itu adalah: ibarat laut.. yg ada pasang surut nya..blh...

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang : menjawab soklan tag dari blognya..heh..heh..

[12] Saya akan cuba : buat yg terbaik..selagi ada kemampuan..

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud : forever...

[14] Telefon bimbit saya : nokia.... siap blh ambil gambar gitu..

[15] Bila saya terjaga dari tidur : betukan keadaan mirul tido...

[16] Saya paling meluat apabila : jumpa orang yg perasan dia je betul..dan kerek nak mampos..nyampah

[17] Pesta/Parti adalah : tempat utk berhibur2...

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : arnab..cam bugs bunny
[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 20an.. masa tu rasa cam dah beso je..heh..heh..heh..

[20]Hari ini : hari sabtu.. minggu aku keja..

[21]Malam ini saya akan : buat satu kejutan utk besday abg aku..

[22]Esok pula saya akan : santai dirumah.. sebab esok hari minggu.. lala..lala..lala..

[23]Saya betul2 inginkan : duit utk saya settelkan segala hutang2 ku..

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : eemmm... tak sempat nak belek muka kat cermin..dah lambat pagi tadi.. pakai tudung pun ala kadar je..

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan : shoppng complex ler..

[26]Makanan Barat atau Jepun : eemmm makanan barat..

[27]Bilik yang terang atau gelap : gelap.. best je tido..

[28]Makanan segera adalah : makanan yg cepat dimasak dan cepat dimakan..

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? eh..ya ke.. betul ke.. kat member aku yg sibuk bergossip tadi ni..

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini?? eemmm.. mesti ler nak.. so tag ni aku nak panjang2 kan pada sesapa yg nak buat tag ni k.. buat tau, jgn tak buat..

[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?emmm.. subuh dah ler..

[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?time raya hari tu..

[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni? soklan cam ni pun blh jadi soklan tag erk.. eemmm... blom kot..






Ni plak soklan tag dari mommy kyra

5 most craziest things accomplished in your life

~ Gi tgk wayang sorang2 masa tu tgh belajar lagi.. nak hilangkan tension

~ letak bubble gum kat kusi member skolah..habis baju skolah dia kena.

~ masa kecik2 panjat pokok rambutan pastu campak kulit rambutan kat orang bawah

~ gunting rambut sendiri...yg lepas tu dah tak serupa rambut..

~ buat eksperimen kat baju orang yg hantar tempah kat mak aku.. habis hancur aku gunting.

tu semua masa zaman aku skolah2 ler... sekarang ni takde yg craziest yg nak buat,..skarang ni dah jadi sopan and baik k...



5 words you wish to hear all time

~ Sayang.. really miss u

~ Sayang.. rest je k.. takyah masak ler

~ Sayang.. nak makan kat ne..

~ Sayang.. nak g shopping tak

~ Sayang.. hari ni nampak cantik ler..heh..heh..(berangan je erk..)



5 things u love in ur room

~ Katil

~ Almari solek

~Almari baju aku

~ Cadar

~ Langsir



5 last speech you wish to say in your last breath
~ eeemmm... sure ler dua kalimah syahadah

~ sayang...klu nak cari pengganti sy pun.. biar yg blh jaga makan minum syg.. and jaga mirul ya

~ Saya syg sgt kat sayang dan amirul n... klu ada adik lagi ler.heh..heh..heh..

~ lupa plak.. minta maaf pada semua ler.. especially asben n my family ler

~ amirul, jgn jadi budak yg nakal2 k.. jadi anak yg soleh.. dgr kata ayah tau..



5 things u do when get bored
~ makan

~ tgk tv

~ window shopping

~ tido

~ baca novel



5 persons u LOVE MOST

~ mesti ler cik abg aku..

~ Amirul Hisham.. klu ada rezeki..future baby gak..

~ my family

~ my husband family

~ kengkawan...tak kira ler kenal ke tak..



5 silly things that u dont want people know but u have to let people know

~ dulu ler.. suka gigit tepi kuku..

~ suka kacau cik abg aku makan

~ suka sakat adik aku.. pastu gaduh..

~ suka shopping...tapi tak suka org kacau

~ suka sgt tgk bintang.. pastu berangan sorang2...heh..heh.. blh gitu..



Choose 1 and tell why :
shoe or handbag
emmm... handbag kot.. sebab senang nak bawa segala mak nenek.. benda mirul..

Lipstick or mascara
lipstick ler.. tak pandai mascara

Jeans or skirt
jeans ler.. senang nak bergerak..klu pakai skirt.. camne plak nak dukung mirul.

Chocolate or ice-creame
of course ler chocolate...tak kisah pe brand..asalkan chocolate..

Singapore or Indonesia
Singapore...suka tgk pemandangan kat sana.. bersih je..

Fork or chop stick
Fork ler senang..karang klu pakau chop stick.. terkial nak makan..

January or Feb
Feb.. ada angpow..

Chicken or fish
Fish.. jemu ler makan ayam je...

Money or Life
emmm... life ler.. money blh cari.. life.. takde ganti..

Abdullah Badawi or Anwar Ibrahim
2-2 tak..

5 person yg i nak tag
~ mama aqilah

~ reena

~ ena

~ cendawanintim

~ kak atty

so.. dah siap ler assigment tu.. reena & momy kyra hopefully puas hati ler ngan segala jawapan tu ya.. so pada sesapa yg nak buat tu.. sila lah buat k..



10 ulasan:

cendawanintim berkata...

yang kat atas tu kita dah jawab, yang kat bawah tu ajer kita akan buat...insyaallahhhhh..

CuTeMiUt78 berkata...

~cendawanintim~ k, buat yg bawah je.

attyfir berkata...

nanti kty buat bila free ye,,

Unknown berkata...

muahahaahah
aku yang terkena
adehh banyak tol blog aku kena buat ni huhuhuhu
utkmu cute, akanku lakukan
chaiyok!!! chaiyok!!!

CuTeMiUt78 berkata...

~kakty~ buat k kak..

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~ kan ko suka buat tag.. so aku beri ko keja skit.. buat tau..

Tanpa Nama berkata...

wah, baguslah dah siap homework...ehheheheh.....

CuTeMiUt78 berkata...

~kak fara~ gigih kan.. heh..heh...heh... bersemangat gitu..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

pjngnyer taggg

CuTeMiUt78 berkata...

~mamaafif~ memang..panjang pun...gigih jwb tu.