N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

13 Okt 2008

5th Raya..5/10/08 (Umah Pengantin Lelaki.. Venice of Perak..Lumut)

Salam Semua...
Hah..hari ni nak sambung lagi citer raya aku.. (panjang betul story mory raya aku thn ni erk..) hopefully korang tak jemu nak baca k.. (korang taknak baca pun tak pe..aku nak citer gak.. hahh..hah..hahhh..hah..)
So raya kelima.. pengantin belah lelaki plak.. kira tempat makcik aku ler ni. Ni kira anak dia yg bongsu.. umurnya sama ngan adik aku yg no.2 tu.. perangai pun lebih kurang sama je.. arwah atuk aku dulu.. dlam tahun 1980 dapat cucu 4 orang hero sekaligus..sebab tu.. perangai diaorang ni sama je.. klu tgk kan gaya pun lebih kurang je... sib baik tak kawin serentak.. Hehh..heh..heh..klu kawin serentak.. camne erk.. mesti lagi gempaknya..
Tema umah makcik aku utk pengantin anak nya ni.. hijau.. serba serbi hijau.. sampaikan kami yg sedara mara pun kena pakai baju hijau..(baju sponsor k) so kita layan gambar k...


ni ler muka pengantin sedang diarak.. sebelah tu adik aku ler hari ni dia plak jadi pengapit (asyik bertukar gf je... so sapa berminat silakan erk..promote ler plak)
pe ler yg di cakapkan tu..
pengantin kat pintu gerbang nak masuk umah...
so silakan utk bertepung tawar ya...
ni ler separuh dari family mak aku..merangkap adik beradik mak aku..

ni ler gambo keluarga aku ngan pengantin (jgn heran erk.. aku n family takde..sebab masa ni aku dah balik dulu..)
ni keluarga abg kepada pengantin lelaki.. (abg sepupu aku yg very the sporting)
ni ler plak..family kakak kepada pengantin lelaki.. (sepupu aku yg lahir sama bulan ngan aku.. dan kami pun bersalin kan anak sulung sama tarikh..cuma lain masa je)
so ni ler family pengantin lelaki..
disebabkan aku kena balik cepat.. ambil gambar tanpa pengantin le nampaknya.. jadi ler kenangan di pelamin je...
ni bergambar ngan pakcik aku yg baru blk dari Italy.. cakap melayu pun tak berapa fasih k..
so ni ler 3 org budak..yg sebaya gitu..berserta ngan mak2 yg merangkap adik beradik gitu... (yg sorang lagi..tak sempat nak bergambar)
so tu ler citer aku.. dah ehsan gambar dari adik aku..

3 ulasan:

antalya berkata...

cantik pelamin nye..simple tp cantik. ada gambo penuh tak kak? tlg emailkan kat sy ye.tq..antalya2102@yahoo.com

CuTeMiUt78 berkata...

~antalya~ gambo penuh pelamin tu takde ler.. tapi tgk ler nanti klu adik akak ada simpan..

Unknown berkata...

wahhh tema ijau ek...
cantekkk