N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

9 Okt 2008

2nd Raya...2/10/08

Salam semua...
Ni sambungan citer raya aku.. hari kedua..
Raya kedua, kami bergegas plak blk ke JB beraya kat belah pihak aku plak.. dari BP kami bertolak kul 10 pagi.. tu selepas dah siap kemas semua la.. thn ni abg aku tak join marhaban kg ler jawabnya.. sebab slalunya raya kedua, kg abg aku ni dah buat marhabaan atau pun org kg kata 'baraan'disebabkan thn ni, raya kedua baru blk JB, so takde ler abg aku join.
Dalam perjalanan.. dak bulat dah tido.. abg aku pun cam ngantuk je.. so aku ler yg drive dari BP ke JB.. bapak ngan anak dok mendengkur kat sebelah.. sib baik kira aku ni hari2 drive kan.. so tak ler rasa kekok sgt.. smpi kat JB, terus bermaafan ngan mak ayah aku plak.. and then kita orang rush beraya ke rumah sedara mara aku plak.. klu blh nak habis kan hari ni gak.. sebab sok kami dah nak bertolak ke perak.. cousin aku plak kawin. So kami pun beraya sakan ler.. sampai kemalam.. penat yg amat.. dah kata raya kan.. nak buat camne.. dak bulat tu pun cam tak penat je tgk.. asyik nak main je.. bebudak kan pe dia tau...
Raya kedua ni, aku blh terlupa nak ambil gambo keluarga.. tapi lebih pada gambar dak bulat tu..
Raya kedua, tema kami hijau.. anak beranak.. aku ngan mak aku blh baju serupa.. mana taknya.. sekayu gitu.. so kita layan gambo plak erk..


ni ler gambo dak bulat.. sampai je umah opah dia.. kompang tu ler dikerjakan dulu..
ni sebelum nak g beraya, salin baju dulu.. tgk siap berdiri atas kompang..
sibuk main tipon plak
makan kuih dulu heh..
hello..sapa sana..

mirul ngan dua pupunya... yg baju merah tu.. kakak sepupu aku dari kl, ni beraya umah makcik aku kat jb
see.. budak eksen...
yea..yea... dapat duk atas rumput carpet...
ba...chak.... budak tak pernah jumpa tangga kan..
jom naik motor...
sambung lagi k...

2 ulasan:

attyfir berkata...

geram hah..tgk..

CuTeMiUt78 berkata...

~atty's~ geram tang mana tu...