N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

18 Nov 2009

Small Gift 4 Pengundi Mirul !!!

Salam Semua..

Walllllaa...... hari ni dah ptg baru aku hapdet yo..
ada yg mencari..??
ceh..ceh..ceh.. cam perasan glames jap..
hah..hah..hah..hah..hah..
Syukur alhamdulilah.. semua keja aku beres dah..
walaupun tak sepenuhnya la..
kira 80% all PO dah blh nak proceed dah ni..
amat sskkkeee......
heh..heh..heh..heh..
makanya pas ni harus la aku menjadi tegar kembali..
keh..keh..keh..keh..
(tegar ke aku ni.. ayat cam perasan vangga gitu..)

okies la korang.. actually kan ni nak buat satu pengumuman..
yg bebenornya... memang dah dlm draft pun n3 ni..
cuma tak dan nak habiskan mengarang je...
bila tadi.. tgh duk belek fail po
skali terpandang kat satu kertas yg tertulis "Undian gambo Mirul"
baru teringat....pasal pengomen2 yg memilih gambo Mirul utk contest
"SMILEYKIDZ" tu.
korang masih ingat tak.....
kan aku ada minta tolong kat korang buat undian gambo Mirul..
sebab aku blurr tak tau nak pilih mana..
sampai jd kontrovesi kes ilham tu...
tak hingat..?? klik sini
hah... dan klu korang ingat... aku ada nytakan kat last n3 tu..
"kot la kan.. gambo yg korang pilih tu.. menang..
eemm insyallah adalah gift utk korang.. tu kalau tau.. "

dan ni aku nak beritahu.. disebabkan Mirul tersenarai utk Top 20 Winners
even tak menang dlm top 3 tapi kira menang la tu kan... dlm byk2 tu.. syukur tersenarai gak..
makanya.. aku berbesar hati nak beri small gift
kat 28 org pengomen yg
undi gambo Mirul yg ni...

gambo masa aku buat undian dan juga no kat gambo tu.. adalah 12

dan gambo ni la yg melayakan Mirul tersenarai dlm Top 20 Winners tu
jadi utk kongsi kegembiraan ni ......

kepada 28 org pengomen yg telah mengundi no 12 utk gambo ni.... sila tinggalkan

NAMA ; ALAMAT DAN JUGA NO HP..

utk proses pengeposan

ni 28 pengomen yg telah memilih or undi gambo no 12 ni
zai kulim berkata...
zai suka yg no 12

umminabilah berkata...
akak sya pilih 1,4,12, 12,13

mama tisya berkata...
kita pilih 4,512,13tp kn penganjur tu bole je antar byk mn gmbr pn tp die akn pilih nanti..so antar je la byk2..heheh

r0ha!Za berkata...
sy pilih 1,4,5,11,12tp yg no.4 tu paling comel

delour berkata...
sy pilih 1,4,5,9,12

Mama Safiyyah berkata...
kita pilih 4,5, 11, 12, 13good luck baby Mirul....

J@J@ / Bini The Rock berkata...
aku pilih1 4 5 11 12sama ngan Roha!zagood luck!

ziha berkata...
kak saye suke y 1,8,11,12,13

Mama-Danish & Sarah berkata...
ain nak pilih no:4, 5, 8, 12 & 13gud luck to u...

~Zetty84~ berkata...
Akak...zati vote for 4, 12 dan 13...!!!GOOD LUCK MIRUL...!!! ;p

Alimaz-Kembara Terasing berkata...
4, 10, 11, 12, 13...no 4 tu ciut sangat..

[-suziey-] berkata...
waaa kena pilih lg..ok ok aku pilih.. 1,5,4,7,12, 13..erkk terlebih plk..ekek:D

kinsyakrn berkata...
no 1..4..11..12..13..


mai a.k.a ibu leya berkata...
mai pilih no. 4, 10, 11, 12, 13saya kunci undian saya..!! hehehehe...

su berkata...
kalau su pilih no...4, 5, 11, 12 & 13...mmg ceria abis dah tu!gud luck 4 amirul! :)

shafa berkata...
Aku pilih no 4,12 & 13..yoyo....Amirul mesti menang.

eRiNsZ berkata...
suker 12 dan 13 npak cute and ikhlass sesangat eeee nak baby boy la..plak

MaMa aYiN_FaSHa berkata...
4, 11 & 12...so cuteeeee

Nurhayati berkata...
paling suka no12&13.. sbb nampak semua gigi.. baru betul2 ceria =)

chugie berkata...
1,4,5,11, dan 12.. saya suka gambar2 ni kak.. emm mesti bleh menang punye lah hehehe:D good luck mirul dearer

reen berkata...
sy pilih...1..4...11..12..13..ye,,sy kunci pilihan sy ni..gud luck ye!!

fieza berkata...
12 dan 13 yang paling ceria....Good Luck, AMIRUL dear...

♥ QaseH ♥ berkata...
kak nom 2 n 12hope blh menang taw...tomel sangat mirul geam tgok pp dyer,,,

Na Shari berkata...
1,2,4,5,12...

Mama_Aqish berkata...
kiter suka nombor 4,9,10,12, & 6...cute gitu

Mak Su berkata...
maksu suka 4,5, 11, 12, 13 all the best :)

illa berkata...
saya pilih no 2 4 10 11 dan 12..........tp plg cute suker tgok no 11 tu hik ;)

harap sudi menerima small gift yg tak seberapa tu.. sebagai tanda terima kasih dari kami..

p/s: mana2 yg aku dah ada address .. sila tinggalkan juga kat komen ni..kot la ada yg tertinggal kan.. senang nak kira nanti.. takut karang tak cukup plak.. keh..keh..keh..





18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nama alamat emel no tipon aku semua ko dah ada kan??

no surat beranak dgn sijil berenti sekolah nak tak???

keh keh kehhhhh!!

✿ Zetty84 ✿ berkata...

wah..thanks alot akak....

NURUL IZZATI BT AYUB
MAHKAMAH TINGGI 5 PULAU PINANG
KOMPLEKS MAHKAMAH PULAU PINANG
10200 LEBUH LIGHT
GEORGETOWN

04-2514276

mirul patut dapat pun..dah la comel...bambam lak tuh...kalu ank zati, ku geget2 pipi baru taw...hahah ;p

mama tisya berkata...

wah rina nk bg adiah ye..leh bg skali ngan adiah yg capture tu ye..dh ada address kita kn..tq...menang top 20 pn ok gk..bkn sennag dr 300++ yg join kn

umminabilah berkata...

SALAM KAK...murah hati betul akak ni nk bg gift...ni add kta

378 felda kerteh 1,
23300 ketengah jaya,
dungun terengganu...

to mirul congrate dpt top 20...cute sgt...hehe

Suziey Ahmad berkata...

yeayyyyy dpt hadiah..seb bek mirul top 20..dpt gk hadiah..hehehhee:)

ok add kita 433-0-1, jln 1/132, gasing indah, 59200 KL..

thanks rina :)

zai kulim berkata...

zai email leh tak??


email apa erk??

Mak Su berkata...

tima kasih.... malu plaks, ingat jugak kat kita ek... :D

maksu segan ler nak letak kat sini, maksu antar emel, boleh? tu, kat yahoo tu... yyaaa?

Gieyana berkata...

tahniah2..baik benor hati ko yer..walaupon aku x der dlm senarai tp mmg ko baik hati taw!hehehe

Tanpa Nama berkata...

tahniah utk mirul :D

amai @ mai berkata...

akak nk mintak email.. nnt mai send kat email ek :)

thanks kak..

zh-ena berkata...

semoga murah rejeki kak rina pas nie dan rejeki mirul pas nie

Unknown berkata...

wah..syoknye..x sangka sy bertuah dpt adiah uhuu.. sedey lah plak..terharu ni kak.. sob..sob..sob.. time acih akak..!! & congrate to mirul ye sbb tercalon..

ni alamat saya:-
Suzianti Maswar
No 10 Jalan Tembaga SD5/2A
Bandar Sri Damansara
52200 KL
hp-0123814786

fieza berkata...

Salam....oo...ada hadiah ke?....Tima kasih la...tak perasanpun tapi kita ikhlas pilih tau....tapi kalau nak bagi gak...kita terima...

Shafizah binti Mohamad Shariff
18-03-08 Jalan 5/112A
Taman Bukit Angkasa
59200 Kuala Lumpur

HP : 017-6837986 / 017-2838010

Thanks..

zai kulim berkata...

zai dah email sila check..

masdila berkata...

wa kak ader adiah untuk kiter ek,,hehehehe..kak bg email akk sy send by email ok x kak,,,

Mama Safiyyah berkata...

la...susah2 je.....mmg gambar tu cute pun :-)

alamatnya kita akan email kat yahoo ye.....

thank you

Unknown berkata...

akak nk email akak gak..=D

shafa berkata...

nih add aku :

Shafa Mahmud
Central Laboratory Department
OPTIMAL Chemicals (M) Sdn Bhd
KM 106 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan
24300 Kerteh

tenkiu...tenkiu...