N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

2 Nov 2009

Wikend Kami !!

Salam Semua..
Slamat pagi Senin..
Black monday ka hari ni..??
eemmm aku tak la dilanda black Monday..
Kira Monday yg biasa2 je la kan..
cuma cocer hari ni.. agak redup2 gitu..
agaknya.. semalam hujan kot.. tu yg cocer pagi ni ala2 suam2 kuku..
eh ada ke cocer suam2 kuku..???? belasah aaarr...
hik..hik..hik..hik..hik...
okies.. wikend korang menarik tak...
sure penuh ngan segala aktiviti2 bersama keluarga kan...
Hari Sabtu tu kan aku keja..
dpt msg dari reen kata dia kat Ayer Itam
tgh tgk Motocross katanya..
siap tanya aku tak g tgk ke..
hik..hik..hik..
sorry la Reen, akak keja la.. so tak sempat nak tgk bagai..
so wikend kami takde la nak kata menarik sgt..
tapi penuh ngan aktivit bersantai bersama keluarga terchinta....
sgt seronok.. dpt bermalas2 an.. bersama keluarga..
hik..hik..hik..
Okies hari Sabtu tu.. blk keja..
aku kena bawa kakak ipar aku yg kat Felda Moakil tu ke pakar sakit puan
sebab dia ada masalah ngan peranakannya..
pada mulanya aku cam blurr mana nak bawa ni..
aku bukan tau sgt pun pakar sakit puan kat sini..
aku duk survey la.. dan juga duk tanya ngan budak2 office ni..
kot diaorg tau kan kat mana blh direfer
akhirnya.. dpt la.. satu klinik private ni yg memang pakar la..
khas utk ibu2 ngandung dan juga masalah2 cam kakak ipar aku ni..
so kami decide g ke sana je..
aku blk keja dlm 3.30 ptg gitu.. smpi umah.. hujan punya la lebat..
sib baik aku dah buat appoitment ngan klinik kata nak dtg dlm kul 5.30 ptg..
kiranya sempat la klu nak tunggu hujan reda skit..
pastu dah agak reda hujan tu.. kami gerak ke klinik tu..
gambo.. ?? sorry la korang. ni hal personal..
so tak dpt nak letak gambo bagai...
sepanjang jalan tu.. memang hujan la kan..
aku yg agak2 blurrr... sebab hujan ni.. redah.. je la
alhamdulilah.. smpi..
bila dah buat checkup semua...
kakak ipar aku kena dtg lagi next week plak..
okies... kira settle dah la..
gerak dari klinik dah dekat 6.30 ptg gak la..
hujan masih lagi renyai2 gitu..
Dan mlam tu.. biras aku cadangkan kami mkn luar je..
so takyah masak.. yeee haaa... skeee erk.. tak masak..
so kami ramai2 g la ngeteh kat luar..
heh..heh..heh..heh...
Ahad plak.. aktiviti kami.. hantar kakak ipar aku tu blk ke Felda Moakil Segamat..
so pagi2 pas dah cari lauk semua... terus gerak ke Moakil lorr..
bersantai2 kat sana.. smpi pas Maghrib gitu.. baru gerak blk..
Actually aku dpt undangan dari Ct Rahani yg buat majlis ulangtahun Aidil yg ke 2 thn..
dia buat kat umah mertuanya di Benut.. ate aku kan kat Moakil..
makanya sorry la Ct, akak tak dpt nak menghadiri majlis besday Aidil..
Insyallah.. klu ada rezeki kita jumpa lagi ya..
so tu je la aktiviti kami..



nak tambah pendapatan korang.. klik sini

12 ulasan:

Ain berkata...

sini hujan tak berhenti dr malam tadi... tengkujuh dah nak mai agaknya

Tanpa Nama berkata...

aah kt sini pn ujan dr smlm..sejuk..ngantuk aje

p/s : cuaca suam2 kuku?? hehe..

CuTeMiUt78 berkata...

~mama danish & sarah~
oh ya ke..

CuTeMiUt78 berkata...

~rohaiza~
hik..hik..hik..

umminabilah berkata...

akak weekend kita x g mane2 pun..cuace pun hujan jek..sejuk malas nk g mne2

Tanpa Nama berkata...

uittt...
dpt msj dr sape tu ek?hahaha..
kak..sy x g pon motocross tu...just lalu je..hik3..ttiba je tringt akak pnah wt n3 pasal sukan moto tu..:)

cocer dr sabtu tu memang x best la kak...huhuhu

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

kitorang lepak kat play park jer....

masdila berkata...

amboi kak makn luar laju jerw ek,,hikhikhik

CuTeMiUt78 berkata...

~umminabilah~
hik..hik..hik.. sejuk2 sedap membuta je kan

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
ohhh.. alkisahnya...

CuTeMiUt78 berkata...

~alimaz~
eemmm ok gak la tu.. beriadah katanya

CuTeMiUt78 berkata...

~qaseh~
ya.. sudah semestinya