N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

23 Nov 2009

Choo..Choo.. Train !!!!

Salam Semua..


Ni citer mlm tadi....
kira sambungan dari story mory wikend kami lor...
mlm tadi keluar jap g Pt. Raja..
nak beli barang skit...
singgah la kat pasaraya Welward
(pasaraya yg terkenal di Pt. Raja k.. )
kami g naik moto je.. makanya.. aku la yg kena turun g beli barang yg diperlukan..
so Mirul ngan cik abg aku duk tunggu la kat Moto...
kat pasaraya tu.. ada la menan yg masuk duit 50 sen tu..
Mirul memang pantang la kan.. klu nampak menan tu..
mesti nak main punya..,..
so sementara duk nunggu aku beli barang..
cik abg aku duk layan la dak Mirul ni main..




hah.. see Mirul muka budak yg puas hati duk dpt main..
sib baik la .. duit 50 sen tu ada sekeping je..
makanya.. Mirul dpt main satu je la..
dan sib baik dia faham..
ayah dia kata.. takde duit lagi..
(atenya ayah dia malas nak g tukar duit..hik..hik..hik..)
klu tak.. mau dia nak naik yg lagi 3 menan tu.. yg kat sebelah2 tu..
time nak blk sempat lagi tu..cakap..
"nanti esok nak main lagi erk.."
oh.. idak la.. blh selalu.. mau bankrap ayah ko Mirul oooii...
heh..heh..heh..heh...


tambah2 pendapatan korang


14 ulasan:

Unknown berkata...

anak2 aku kalo nampak mende alah ni mmg ske banget sampai aku ngan laki kena drive keta jauh2 dr mende alah tu muahahaha

cheryna zamrinor berkata...

sha dulu pon suka main nieh. tp sha naik itik. fun! kalau ada utk org tua punya sure sha dah naik lagi:)

Tukang cerita berkata...

beli satu menan tu letak kt umah...
:)

umminabilah berkata...

hehe..bdak2 mmg suke naik menan tu kan? nabilah mula2 suka naik...lame2 dh tkut dh...he

Suzana Ikram berkata...

bdk2 mmg camgitu..
sama gak mcm ank2 zana.. penat nk melayan.. huhuhu..

Tanpa Nama berkata...

aku sebenornyer dari pg tadi nak terjah rmh biru ko nih...tp taklepas2..sian aku nunggu kat dpn pagor jer... huwaaaawawa...hujan gerimis plk tu..sadis!

xP

eh! aku nak naik la..nnt ko masukkan 5posen erk Na...ekekekek

CuTeMiUt78 berkata...

~ena qalinsya~
ha'ah sama la ngan laki aku. seboleh2nya.. dia akan elak dari nampak benda ni..

CuTeMiUt78 berkata...

~cheryna~
heh..heh..heh.. beli satu letakkan kat umah..

CuTeMiUt78 berkata...

~tukang cerita~
walllaa... idak la kot

CuTeMiUt78 berkata...

~umminabilah~
ha'ah memang.. mirul cukup pantang klu nampak

CuTeMiUt78 berkata...

~ikiqzana~
heh..heh..heh.. tu la pasal

CuTeMiUt78 berkata...

~j@j@ bini the rock~
la.. siannya ko.. napa tak tekan loceng kuat2..
ha'ah yelah.. klu ada yg khas utk ko.. nanti aku masukkan lebih dari 50sen tu ya

i z z a berkata...

nape la ms kita kecik2 dlu xde menan mcm ni..xdpt nk rasa naik menan tuh..
tgk mirul naik cam best lak

CuTeMiUt78 berkata...

~izza~
blh je klu nak naik..