N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

28 Sep 2009

Terima Kasih Zetty!!

Salam Semua...


Ni nak story mory pasal surprise yg aku terima masa sebelum raya tu..
Hari Jumaat 2 hari sebelum raya..
(perasan tak n3 aku bertabur.. tak ikut aturan hari kan.. dulik janji blh dibaca.. )
aku masih lagi keja dan tgh bzios menyiapkan semua report2
maklum la kan nak coti panjang..
dlm pada sibuk2 tu.. dapat call dari akuan dept
suruh g ambil parcel dari pos laju..
masa tu.. memang aku tgh tunngu parcel dari ct rahani..
so aku decide tu mestila parcel dari ct,
tapi disebabkan kesibukan terlampau..
aku lupa nak g ambil..
dah petang dlm kul 5 gitu.. tetiba ada budak ofc ni letak parcel tu kat meja aku..
aku yg tgh sibuk ngan keja yg menimbun tekejut sat la..
eh.. sapa plak yg hantar ni..
tgk nama.. eh.. sapa ni ya..
jauh nun kat Penang sana
confuse la jap kan.. (parcel yg dari ct yg aku duk tunggu tu.. tak sampai pun..)
parcel lain plak yg aku terima..

hah ni la bukti parcel pos laju tu yg buat aku confuse...



sampai umah.. ngan tak sabarnya.. aku buka la bungkusan tu.. emmm bersampul cantik gitu..

ada kad kecik lagi.. say thank you dan juga ada nota pendek.. say sorry lambat..

buka je kad kecik tomey tu tgk.. oh dari Zety rupanya... baru aku teringat.. aku adalah salah sorang yg terpilih utk para pengomen kat blog dia... hik..hik..hik.. mekacih ya zetty

nak tau.. apa yg aku dpt..

*

*

*

*

tarrraaaa.... cenderahati yg very la cute

the bunga....

n bear yg cute miut...

hik..hik..hik.. mekacih ya Zetty diatas cenderahati yg cute2 semuanya ni..
sskkkkkee kan bila terima hadiah...





duit dah habis masa raya.. nak tambah pendapatan.. klik sini
http://www.danaraya.com/?id=cutemiut78
http://hits-web.com/?ref=579
http://jomrm.com/?ref=277




10 ulasan:

✿ Zetty84 ✿ berkata...

alhamdulillah samat sampai...erm...hopefully akak suka la gifts yg x sebape dari zati tuh.. ;p

Tanpa Nama berkata...

rina, has pun dpt. cute kan bear tu... rose tu has dah letak dlm vase

NzA berkata...

cutenya gift tu...jelous weh!!!he.

CuTeMiUt78 berkata...

~zetty~
memang skkke sgt.. maklum la very cutemiut gitu

CuTeMiUt78 berkata...

~honeylanz~
ha'ah.. kan.. cute la sgt

CuTeMiUt78 berkata...

~nza~
keh..keh..keh.. cute kan.. jgn jeles aaarr

Ummi Eisya&Amani berkata...

wah dapt hadiah lagi..bestnye..

Suziey Ahmad berkata...

ala xkisah la berterabur asalkn bole baca..heheh:p
waa bertuah ko rina..byk dpt pressie..murah rejeki..hehhe..

CuTeMiUt78 berkata...

~mrs. Adz~
emmmm seronok kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
hik..hik..hik.. ha'ah kan.. apa org kisah...
emmmm syukur alhamdulilah