N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

12 Sep 2009

Dari JB ni..!!!

Salam Semua..

Apa khabar semua... ???
heh..heh..heh.. macam la lama tak hapdet yo..
eemmm actually ni aku bersiaran dari JB..
minggu ni minggu aku blk JB daaaa...
so semalam memang bz gilos.. tak sempat nak reply semua komen.. dan tak sempat nak hapdet n3 terbaru.. dan semalam pun semua n3 adalah auto publish..
eemmm ingat pagi tadi nak g pos la hadiah utk pemenang2.. tapi disebabkan hanya ada alamat beberapa peserta je.. makanya hari Isnin la baru aku poskan ya..harap kepada semua pemenang.. bersabar ngan hadiah2 tu k..
tadi aku smpi JB pun dah dekat kul 4 ptg...
pastu singgah jap tgk biras aku yg sakit tu.. dia dah dihantar ke hospital Sultan Ismail
minggu lepas lagi.. makanya ni td g la tgk.. cam tak de perubahan je..
cik abg aku yg tgk pun blh meleleh air mata tgk.. kesian sgt..
silap2 hari bulan smpi raya dia kat spital kot..
eemmm ok la korang aku tak blh lama2 ni... jap lagi nak g beli bahan kuih raya..]
insyallah klu aku rajin.. minggu depan blh la buat kuih raya kan..
heh..heh..heh...heh.. semangat nak kuih raya la plak kan..
so ok la ya.. nanti aku hapdetkan lagi.. :D




jom ramai2 buat duit raya....
http://www.danaraya.com/?id=cutemiut78
http://hits-web.com/?ref=579
http://jomrm.com/?ref=277



4 ulasan:

NzA berkata...

wah bestnya, blk JB lagi ye. TQ rina cz kak n za dh trima kad raya yg tramat le cntik tu...Syahdu sungguh daku...Insyallah kalu ada kesemptan, kak nza akn balas...Eh, esok kak nza nk g BP (Prt Sulong nk g beli kerepek..) ttp rina dh ke JB

Ain berkata...

selamat membuat kuih raya.....ain jugak ler main tunjuk-tunjuk jer...apa nak buat, si kecik suka ngaco...huhuhu...

CuTeMiUt78 berkata...

~nza~
la ya ke.. eemm tak pe la kak.. takde rezeki kan

CuTeMiUt78 berkata...

~mama danish& sarah~
ala tu buat pun just diatas permintaan je.. klu tak malas nak buat