N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

16 Sep 2009

Lagi E-kad utk hari ni

Salam semua..


Hah ni nak gantungkan lagi e-kad raya dari teman2 blogger
yg mana aku baru je dpt hari ni...
meriah gak kan sesi menggantung kad raya ni..
walaupun hanya di alam maya..
jom tgk dari sapa...

e-kad dari UmmiNabilah.. yg simple dan very cute gitu..

************************

e-kad ni plak dari Miemiezan Zahra.. yg serba ijao gitu.. :D cantikkan.. dan kata2 yg menarik..

********************************

e-kad dari kak Atie yg kreatif dan serba pink...

****************************

e-kad dari mai.. yg ala2 cam setem kan.. cantik gitu.. dan blues clues gak.. :D

******************************


e-kad dari Orked yg very la the cute gitu kan :D

*********************

e-kad dari nenekrock a.k.a dik elly.. yg over pink gitu tapi menarik

**************************

e-kad dari mummy_ayu.. yg very simple but nice..

thank to all of you yg sudi memberi e-kad2 raya yg cantik2 ni..

so.. tu dia e-kad yg aku terima utk hari ni...ada sesapa lagi yg nak beri?? aku alu2kan sgt.. klu ada sila la info aku k.. nnti aku dtg ambil.. (kemaruk nak menggantung kad la plak.. )





http://hits-web.com/?ref=579
http://jomrm.com/?ref=277


3 ulasan:

umminabilah berkata...

thanks akak sdi ambik kad tu..

Dee berkata...

dtg amik umah dee pulak rina..

mAr@ZiEy berkata...

Sis..amik la Ecard Raya kat blog sy plak..hehe