N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

9 Sep 2009

Tahniah Followers Ke - 200

Salam Semua..




Waalllaaa tidak kusangka rupanya dah ada follower yg ke 200
sangat la cepat n ekspress gitu kan..
dan ucapan tahniah kepada blog catatan hati



tuan punya blog.. Mas Alina
kerana berjaya menjadi ahli cutemiut yg ke 200
nantikan hadiah misteri tu ya..
mekacih kerana sudi mengikuti blog cutemiut ni..
Emmm actually kan korang..klu aku la kan.. memang aku hargai semua followers aku tu.. walaupun kadang2 ada yg setengah tu.. sekadar memeriahkan blogger tapi tak mengikuti pun jalan cerita setiap blog yg dia follow. Aku tak kisah.
If korang nak follow just saja suka ke.. takmo baca cerita apa yg aku tulis, terpulang pada hak masing2 kan..
tapi klu blh bila dh menjadi follower tu.. klu blh kena la mengikuti setiap perkembangan blog tersebut kan.. baru la blh menambah dan mengeratkan silaturahim gitu..
tapi takpe la.. klu korang setakat nak jd silent reader pun ok gak.. tak de halnya..
so kepada semua 200 eh.. dah 201 followers cutemiut..
terima kasih aku ucapkan kerana korang sudi menjadi ahli yg memang cutemiut dan sudi mengikuti blog cutemiut ni... sayang korang semua...
nantikan n3 berikut utk bakal penerima award plak..
p/s: eemmm baik hati ke aku ni ??? Jangan plak ada yg kata aku saja nak cari publisiti...
p/s: baru je selesai membuat kad raya utk korang.. esok akan ku poskan kesemuanya.. hampir ada 60 kpg semuanya.. dan rasanya tak sempat kot korang nak balas.. takpe.. takyah la korang balas k.. simpan je buat tanda kenangan dari aku..



nak duit raya tak..

12 ulasan:

eya berkata...

TAHNIAH PD KE 200 FOLLOWERS

Gieyana berkata...

Cute..betui ngan ckp ko tue..aku setuju 100%..ader jer jd follower tp x ikut pon kisah kita..tp x kisah ar kan psl kita mmg kawan ngan semua owg..

Tahniah pd ke 200 followers tue yer..:)

umminabilah berkata...

x smpat balas mlalui pos, kite balas ikut blog, he..

yanadzul berkata...

ya lah..kdg² orang lebih suka jadi..silent reader..

Mak Su berkata...

moga cutemiut terus dimurahkan rezeki :)

CuTeMiUt78 berkata...

~eyya~
tahniah.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~gieyana~
yup..betul..betul..betul

CuTeMiUt78 berkata...

~uminabilah~
ha'ah.. blh gak kan

CuTeMiUt78 berkata...

~yanadzul~
agak pemalu kot

CuTeMiUt78 berkata...

~mak su~
mekacih mak su.. insyallah

Mas berkata...

Terima kasih smua..Semoga kita sm2 dpt merebut kemanisan beribadat 10 mlm terakhir Ramadhan ini..=)

miemiey berkata...

tahniah yee buat pemenang ke 200 tu..apa lah adiah kak rina nk bg yee