N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

28 Ogo 2009

Yahooo!! Sesi Memotong Kek

Salam Semua..



Hari ni dah pun masuk hari yg ke -7 umat Islam berpuasa..
eemmm kejap je kan dah 7 hari..
ok sebelum aku memulakan story mory utk hari ni.
jom renungkan doa utk hari ke - 7

Doa Hari – 7
Yaa Allah! Bantulah Aku Untuk Melaksanakan Puasanya, Dan IbadahMalamnya. Jauhkanlah Aku Dari Kelalaian Dan Dosa-Dosa Nya. DanBerikanlah Aku Dzikir Berupa Dzikir Mengingat-Mu SecaraBerkesinambungan, Dengan Taufiq- Mu, Wahai Pemberi Petunjuk Orang-Orang Yang Sesat.
************************************
So story mory hari ni masih lagi berkisar ngan besday aku..
Actually semalam ada 2 surprise tau...
satu dari kakak ipar aku yg duk serumah ngan aku..
satu lagi dari cik abg aku... :D
makanya aku menjadi sekembang2nya.. dan senyum pun duk meleret smpi ketelinga..
heh...heh..heh..heh..heh..
okies aku mulakan ngan surprise dari kakak ipar aku dulu k..
Pas dari waktu berbuka semalam... pas dah solat maghrib semua..
masing2 duk rehat2 la kan..,
bagi turun makanan dulu..
sambil duk borak2 tu.. tetiba kakak ipar aku suruh anak dia g keta..
suruh ambil barang..
anak dia yg menurut perintah g la ambil..
skali bila dia masuk kan..
si Mirul dah sibuk dah..
"yea... ada epi b'day to you.." katanya..
selalunya Mirul klu cakap camtu.. meaning dia ada kek lor..
tak kira la kek apa.. semua dia kata.. epi b'day to you..
hik..hik..hik..
pastu.. bila dgr Mirul ckp camtu.. masing2 bergegas la tgk apa yg anak sedara aku ni bawa..
ha'ah la.. ada kek..
kakak ipar aku yg sorang lagi tanya.. eh.. besday sapa erk..
aku dah duk tersipu2 dah ni..
kakak ipar aku yg duk serumah ni cakap la..
" nah... ni utk ko.. takde apa akak nak beri.. harap suka la ngan kek ni.."
sambil serah kat aku..aku terima ngan malu2 gitu.. ceh..ceh..ceh.. malu konon dlm hati.. yahooo skkee dpt kek...
so sebelum diaorg nak g terawih kan.. sempat la aku memotong kek itu..
jom layan kan gambo kek dibulan pose ni.. :D

heh..heh..heh..heh.. ini la rupa keknya..kek cream orange yg maveles gitu...

besday girl ala2.. tersipu nak potong kek.. eh.. pasal budak dua tu.. posing camtu erk.. motif...??

okies... sesi nyanyikan utk besday girl... heh..heh..heh..heh.. belum potong lagi.. Mirul dah ambil satu coklat kat atas kek tu.. dan ngap.. masuk mulut..
hik..hik..hik..hik.. hah tu la surprise aku yg pertama semalam bersempena ngan besday aku..
Mekacih utk kakak ipar aku.. (kak Lin ) yg susah payah beli kek dari balik keja tu..
dan juga terima kasih sebab ingat besday aku..
(heh..heh..heh.. kakak ipar aku ni idak la baca blog aku ni.. sebab dia tak berapa nak reti bab2 blogging ni.. )

ok sambung utk surprise yg ke -2 heh..heh..heh..
la...la...la...la... la.. hati ku berbunga2... senyum sampai ketelinga... :D




jom buat duit raya... pulangan dijamin berganda2....
http://www.danaraya.com/?id=cutemiut78
http://hits-web.com/?ref=579
http://jomrm.com/?ref=277



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woit...
ape hadiah dr Cik Abg??
muahahahahhaha......kena mlm jumaat le katakan...kui3...elok le tu!

Ehh! g amek pic kat rumah aku tu yerk...takde ape aku nak kasi...hanya itu..harap ko sudi!

Semoga Panjang umur dan dirahmati olehNya

Tanpa Nama berkata...

happy birthday!! marveless sungguh cake tuh.. so orange ;)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

masih tak terlambat lagi nak wish ni....."HAPPY BIRTHDAY" semoga panjang umur & dimurahkan rezeki...hadinyer yang paling best sekali...tahniah ek...

Mamamanja berkata...

dapnya kek... terliur lak.. opssss

Tanpa Nama berkata...

bestnye nengok kek tu...nyum3..hehe

Unknown berkata...

mak aiii kek tu macam best la kak..huhu saya nye bufday tak dapat pon kek sebijik..uwaaaaa

miemiey berkata...

hppy birthday..nk ckit kek tu..kasi laa...

Tanpa Nama berkata...

cm sedap je kek tu..