N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

3 Ogo 2009

Alhamdulilah.. !!!

Salam Semua..
Slamat pagi Isnin.. Isnin pagi yg ceria..
Ceeewwaahhh ayat tak blh blah...
Eemmm sebab apa tau aku kata ceria..
sebab aku dah sihat sepenuhnya

Get Well Myspace Comments

syukur... alhamdulilah..
Cuma tinggal batuk skit2 je.. tapi tak la teruk cam hari tu..
dan hari ni aku berkerja seperti biasa..
Baru beberapa hari tak keja..
tmpt aku dah cam tongkang pecah jadinya..
Ish....ish..ish.. tu yg smpi pagi tadi, aku kemas dulu apa yg patut...
sungguh tak selesa tgk keadaan tmpt aku ni..
Bila suasana dah kemas baru la semangat nak buat keja kan.. :D
Emmmm ya ke semangat.. hik..hik..hik...
Biasa la bila dah lama coti2..
rasa semangat nak mulakan keja tu..
kuuureeeennggg skit la kan..
So utk kembali kan semangat tu..
makanya kena la ambil feel dulu baru blh mula keja..
Ok la korang merepek plak dah aku ni..
So utk hari ni, rasanya aku akan mulakan ngan story mory contest dulu
Cam yg korang tau kan.. aku ada masuk beberapa contest
dan utk pengetahuan korang.. aku tewas dlm kesemua contest2 tu..
Walau camne pun, aku tak akan kecewa atau sedih kerana kalah..
Ya mungkin rezeki aku bukan disitu..
apapun aku seronok join contest2 tu semua...
Insyallah klu ada lagi contest.. aku akan cuba menjoinkan diri lagi.. k :D
So ok la korang.. nnti aku akan sambung lagi ngan story mory hari coti2 aku plak.. :D




15 ulasan:

Nurhayati berkata...

alhamdulillah sihat sudah..
baru hidup ceria kan. ;)

Gieyana berkata...

Alhamdulillah dh sihat dh..minum air byk2 yer..:D

Norita Shaklee berkata...

Salam. Jemput join contest bulan ni. Hadiah utama stay kat Marriot Putrajaya!

atie berkata...

Apa yang penting kerjasama....hihi.Menyanyi lagu wonder pet la pulak.Kaktie kagum tul rina memang rajin masuk contest kan, harap suatu hari nanti rina menang k

Suziey Ahmad berkata...

alhamdulillah dh sihat...xla xpela kalahj pn..adat contest kan..mask pn suke2 jek.ekekk:D tunggu contest cute lil prince plak..kot2 ade rejeki mirul..hehehe..pesaing aQeel ni..hahaha:p

Ain berkata...

dah sihat yea....jom kita happy2...

attyfir berkata...

alhamdullilah rina dah sehat ..

Tanpa Nama berkata...

takpe...coba lagi rina...

ct rahani berkata...

lor.. akak x sihat ker.. sori br dpt tau.. btw sy doakan akak sihat2 je k.. take care k sis..

She berkata...

sori la lama x jengah blog ko..
sebok ngan preparation husband aku nk g o/station..

okay la ko dh sehat..skrg, mmg kena berati2 sket kalu demam2 ke hape..

nnti aku vote utk mirul ye? all de best..kalah x smstinye ko kena mengalah utk join lagik contest2 tuh..chaiyok2!

mummy_ayu berkata...

dah sihat, alhamdulillah..ayu pun harap nanti rina ada menang contest..ayu pun selalu kalah, ada sekali je menang, tu pun saguhati but still suka join contest for fun...kan...

sweetfiza berkata...

alhamdulillah dah sihat..

semoga ceria2 selalu ...

Tanpa Nama berkata...

amboiiii!!!...cerianya diaaa...:)

Yan berkata...

menang contest atau menang mane2 saguhati dr blogger lain tu same aje sbnarnye.. sebab dapat adiah free..
heheheh

klula ade contest yg kite leh demand hadiah yg kite nak sesuai ngan bajet kan besh hahah

eRiNsZ berkata...

oo raih raih raih.. peraih undi..