N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

24 Ogo 2009

Contest : Kisses Of Love Giveaway

Salam Semua..


Hik..hik..hik.. aku teruja lagi..
tadi duk singgah jap kat blog MM
tetiba kan tgk dia ada join contest Kisses Of Love anjuran dari Yatie Chomeyl
Photobucket
padahal kan aku rasa dah ramai yg duk sertai contest ni.. ntah napa masa tu aku macam tak berapa nak join lagi + agak kebizian utk menjoinkan diri..
tapi kan disebabkan contest ni akan berakhir hari ni.. pada pukul 3 ptg..
bergegas2 aku mengorek segala gambo2 yg ada tuk join contest ni..
hik..hik..hik..hik.. semangat berkorbar2 la plak kan..
emmmm just saja suka2 dan saja memeriahkan contest blogger ni..
okies..kali ni utk contest kali ni..
kupertaruhkan gambo ni..

wallaa... gambo zaman 3thn lepas.. for sure la kan.. gambo masa aku jd pengantin gitu..

gambo ni actuallykan cik abg aku telah didera oleh tukang gambo... utk membuat aksi spontan.. aku pun mulanya cam tak sangka la dia akan buat aksi gitu.. skali dia bila dia buat gitu.. alamak.. tersipu2 i dibuatnya hik..hik..hik.. utk nampak lebih cam neutral kan.. tukang gambo suruh aku pegang muka cik abg aku tu.. konon nampak cam penuh kasih sayang la kan..so tu la hasilnya.. hik..hik..hik.. (aku yg tgk pun rasa cam nak tergelak tgk.. ala2 cam kena paksa2 pun ada.. ala2 cam malu2 kucing pun ada.. ala2 cam ngades terlebih pun ada.. :D )

okies sama cam contest2 yg lain for sure mesti ada syarat2 utk menyertai kan.. Harap2 aku memenuhi kehendak syarat cik puan yatie choemyl tu la ya..

so klu korang masih berkesempatan utk join contest ni.. dan nak tahu lebih lanjut pasal contest ni
jom klik sini

contest ni akan ditutup penyertaannya pada pukul 3 ptg ni... :D






jom buat duit raya... pulangan berbaloi2
http://www.danaraya.com/?id=cutemiut78
http://hits-web.com/?ref=579
http://jomrm.com/?ref=277

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malu2 ke mahu2 ahaks...

Tanpa Nama berkata...

waaaa..pose2 dok tayang pic romantik ni..

Suzana Ikram berkata...

gud luck ye.. romantik nyer..

yatie chomeyl berkata...

salam kenal..dah terjah entry ni..good luck :)

Dee berkata...

good luck!!

mummy_ayu berkata...

romantisnya..apa pun good luck ek! selamat berpuasa!!!amirul posa tak? he he he..lagi mau tanya, ian pun tak posa...

Ummi Eisya&Amani berkata...

ala romantiknye..good luck

Tanpa Nama berkata...

Good Luck Rina.....

hehehhe, jgn lelebey cium disiang hari..ni bln pose...kehkehkeh!!!

miemiey berkata...

alahai..nape cik hubby tu masam semacam je..hihihi..agaknya tkut mlm tu kot..hihi...moga berjaya contest tu okey..

CuTeMiUt78 berkata...

~nana~
dua2 gitu.. ahaks...

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
hik..hik..hik..oppss... tu hanya gambo

CuTeMiUt78 berkata...

~ikiqzana~
heh..heh..heh..heh..

CuTeMiUt78 berkata...

~yatie chomeyl~
hik..hik..hik..mekacih.. harap2 dpt menjadi pilihan juri..

CuTeMiUt78 berkata...

~dee~
insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy_ayu~
hik..hik..hik... amirul tak pose

CuTeMiUt78 berkata...

~mrs adz~
hik..hik..hik.. insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~j@j@ bini the rock~
heh..heh..heh.. itu dlm gambo je.. idak le masa sekarang ni :D

CuTeMiUt78 berkata...

~miemiey~
tu bukan dia masam.. tapi agak2 termalu2 kucing gitu..

Suziey Ahmad berkata...

rina..xckp rakus la tu..ekekek:D good luck ok :)

ummuabdullahsyaakir berkata...

ok akk pun join juga ye...saya pun sma..good luck kak ^_^

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
wakakakakaka.. blh gitu..

CuTeMiUt78 berkata...

~ummuabdullahsyakir~
insyallah... sama2 la kita kan

Tanpa Nama berkata...

gud luck sis!!
kena vote x?..
nt sy tulun votekn ye...:D