N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

6 Ogo 2009

Sapa Setuju ???

Salam Semua..
Eemmmm tadi ni dlm pada aku duk termenung sambil blogwalking
tetiba cam terlintas satu idea kat pala hotak aku ni..
Ni aku nak tanya kat korang.. sekarang ni kan musim contest sana sini..
dan aku pun salah sorang yg skee join contest kan..
so kali ni aku decide cam nak buat contest gak la kat blog aku ni..
SAPA SETUJU ANGKAT TANGAN.. ???
EEHH... TINGGAL KAN KOMEN KAT SINI..
lagipun kan cam dah lama aku tak buat contest kan..
tapi tu la.. nak kena tgk gak camne sambutannya..
kot la sejuk beku je.. haru gak.. kan..
tapi tak pe.. aku tetap consider nak buat gak..
korang nak tau contest apa yg aku nak buat..???
Akan kuberitahu hari Isnin nnti.. insyallah k..
Nanti kan pengumuman selanjutnya dari aku..




15 ulasan:

TuYa berkata...

setuju ( sambil anguk2 kepala)hehehhe..
wat la contest2..meriah tau..macam nak sambut raya meriah nye..hehehhe

Yan berkata...

mestila setuju..

miemiey berkata...

ongkeh!!!setuju sgt2.buat laa contest tu???apa lah erk???gtau cpt2..

leadleedeea berkata...

setuju...janji hadiah nye meriah gituw...heks~!!

Tukang cerita berkata...

Setuju,,,
tapi, sy ni tak sempat nak join contest bagai...

Gieyana berkata...

setuju..ko buat ler contest yg membuatkn aku tertarik utk joint yer..hadiah tue kasi gempak sket!hiks!

Suzana Ikram berkata...

wah bagus tu wat contest.. zana tungguuu...
hadiah mesti menarik ni...

Ahliahnizam berkata...

Saye setujuuuuuuuuu..!! *sambil angkat tgn & angguk pale*.
Dan saya lagiiiiiiiiiii setuju kalau ada hadiah sampai pemenang ke 10. Akekekekeke ;)

Tanpa Nama berkata...

stuju!!stuju!!!stuju!!!stuju!!!...
lg stuju klu tawaran adiah yg lumayan...pas tu cntestny mnarik&trtarik.....:D

Tanpa Nama berkata...

Aku ponnnn setuju...

(wlpun aku blm penah masok kontes...aku hrp ko lah org pertama yg aku join nnt!)

Aku akan dtg blog ni hari senin depan!.... ;)

Suziey Ahmad berkata...

aku setuju banget..tp kalu bole yg xde vote la..sbb rs contest yg ade vote ni mcm xadil la..kalu org galmor dpt byk la vote kalu xglamor xbyk la..huhuhu..sob..sob..sob..hadiah tu bior ler yg mahal cam handbag gucci ke..wakaakkak:p aku gurau jek
..ko buat la contest yg best.,..aku msti join kalu berkaitan la..hehe

Unknown berkata...

daku setuju...angkat 2 tangan, 10 jari trus...wakakaka...

hadiah satu reserve tau...hahahahaha

my blog ada problem...x pasan lak..susah nak loading ke? cam ne nak settle ek..huhuhu

sweetfiza berkata...

setuju2...(smbil menggkat tgn)
wah...kena jengah sini ari isnin ni yer ...
huhuhu.....

ct rahani berkata...

saya sokong kak.. cuma leh join ke x tu yg x sure la.. hehehe..

ibu_Arifa berkata...

saya pun tgh angkat tgn nih..setuju!!
buat lah contest lagi.nak lagi..