N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

24 Mei 2011

Hai..hai.. Apa Story Mory hari ni..

Salam Semua

Hai..hai...hai...
kembali bersiaran...
ni dah blk semula ke JB..
aahhaakksss.. sekarang ni asyik JB-BP gitu..
heh..heh...heh.. cam dkt je kan.. cam BP tu.. sebelah umah je...
eemmm kira ok la kot.. memandangkan perjalanan pun hanya 1 jam setengah je kan..
nak tak nak.. kena gak menempuhnya..
maklum la.. kat BP pun aku kena incharge gak..
so kena la berulang alik gitu kan...
ada bagus n tak bagusnya gak..
bagusnya..sebab blh selalu blk n dekat ngan my cik abg..
tak bagusnya.. sebab bajet lari..
yelah.. ngan duit minyak.. tol lagi...
tapi kena la berkorban gak... :D
eemm tak baik mengeluh kan.. takpe la.. demi nak mencari rezeki..
okies la tu pasal keja...
ni nak kongsi ngan korang satu berita gembira gak la..
aku baru dpt anak sedara baru...
adik aku yg kawin thn lepas tu.. dah dapt anak lelaki..
bininya bersalin hari Sabtu yg lepas ni.. (21/5/11)
baby boy seberat 3.6 kg masa bersalin tu...
namanya Mohamad Raqib Mirshad.. klu tak silap aku..
gambo.. nanti aku upload.. sebab ada dlm hp mak aku..
so pas ni Mirul ada geng la..
dpt sepupu lelaki... wah nampaknya bergasak la nanti..
okies tu je dulu story mory tuk hari ni..
sekadar menghapdet gitu.. daa...






Tiada ulasan: