N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

4 Mei 2011

Diariummi Giveaway

Salam Semua

Hari ni nak buat n3 berkenaan ngan tag a.k.a GA contest..
dimana aku telah di tag oleh rakan blogger sedaerah aku..
sapa lagi klu bukan j@j@ bini the rock
dia rajin gak menyinggah blog aku yg tak seberapa ni.. :D
apapun thanks ja sebab sudi mentag aku yo..
walaupun yg bebenornya dah lama tak menjoin apa2 Tag, GA ataupun contest...
ni aku sahut tag ko..
okies meh tgk apakah tag a.k.a GA contest ni

hah.. ni la tag a.k.a GA yg aku kena buat...
GA dari Izan, rakan blogger sedaerah gak ngan aku ni
jom tgk apa syarat2 tuk menjoin GA ni...
  • Hanya terbuka kepada blogger yang beralamat di Malaysia sahaja.
  • Follow blog diariummi dan diariummi-contest.
  • Buat entry ringkas dengan tajuk Diariummi Giveaway.
  • Letakkan banner TWINS ummi ni dalam entry anda dan juga sidebar. Jangan lupa link terus ke entry ini ye.
  • Tag 2 rakan untuk join GA ni.
  • Tinggalkan link entry, id follower dan email anda dalam bahagian komen entry ni sahaja.

Hadiah : 5 pemenang yang bertuah bakal diumumkan. Hadiah mungkin ditambah jika penyertaan menggalakkan dari kawan-kawan semua.

Tarikh tutup : 20 Mei 2011, 11.59 pm.

*************************************
hah tu dia segala syarat2 utk join erk..
sgt2 senang kan.. tak yah nak tepek apa2 gambo..
hanya gambo banner GA sahaja yg di perlukan..
n jgn lupa follow menfollow gitu..
pemenang akan dipilih secara random..
(eemmm aku klu bab2 random ni.. surender la.. sebab aku sekarang ni dah jarang jenjalan blog kengkawan.. makanya point random blog aku confirm2 merundum punya... )
tapi demi kawan.. aku join gak la..
okies syarat terakhir kena tag at least 2 org rakan blogger..
kali ni aku nak tag.. sapa yg tinggalkan komen or dtg menyinggah baca n3 ni..
kena gak join GA ni.. melain kan j@j@ yg telah mentag aku dan juga Izan sebagai tuan penganjur GA...so yg lain2 tu.. di persilakan buat yo..







2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Na..
kira sempat gak la ko post n3 GA ni sblm kena sambar petir erk Na?
so..good luck ok!

CuTeMiUt78 berkata...

~j@j@ bini the rock~
sempat lagi.. sib baik la tu..