N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

7 Mei 2011

Eh..!!! Tetiba je Muncul di pagi Sabtu

Salam Semua

Selamat pagi Sabtu...
ceeeewaaahhh.. eksen la tu.. bersiaran pada Sabtu..
sebelum2 ni tak pernah plak nk bersiaran ya tak...
hik..hik.hik... tika ini aku bersiaran dari umah mak aku lorrr...
pagi ni baru nak blk BP..
maklum la minggu dpn dah seminggu aku kena bertugas kat BP tu..
so bagi chance la ngan opah atok dia...
lama2 ngan cucu gitu...
tapi la ni cucunya masih tido lagi...
ingat dia bangun je nanti... siap2 terus blk ke BP loooorrr...

Emmmm semalam aku bertugas kat Danga City Mall
ada it fair kat sana... biasa la kan keja cam aku ni..
kena la menjoin kan diri.. prestasi beb...
dah nama pun tugas kan... :D
so semalam memang seharian kat luar la....
tu yg hari ni baru nak blk BP..
penat weeeiiii.... :D
okies la n3 merapu meraban hari ni..
tgk la.. klu berkesempatan aku hapdet lagi ya.. ddaaaaaa






6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahh! dah packing barang ke nak balik semula ke BP?? hehehe..

weh! smgt tu..pagi2 lagi dah publish n3. tepuk! tepuk! tepuk!

Gieyana berkata...

Lama x dtg sini..kalau weekend jer br dpt bw..kalau weekdays mcm susah sket psl busy..:)

neway sure ko dh sampai BP kan?

CS @ Mama AA's berkata...

kami ganti skolah sabtu... tp ciksya mc sakit kepala huhuhu

CuTeMiUt78 berkata...

~j@j@ bini the rock~
aaahhhaaakksss... belum paking semuanya... dah tau nak kena tukar... cuma belum confirm tarikhny je.. tu la semangat weeiii

CuTeMiUt78 berkata...

~gieyana~
eemmm sama la ngan aku.. lebih kurang je ngan ko.. time weekdays.. memang tak menyempat nak bw gitu..
a'ah aku dah smpi bp dah... ni

CuTeMiUt78 berkata...

~mama AA's~
oh.. gitu ke...