N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

25 Jul 2009

Tag : Relationship a.k.a Perhubungan

Salam Semua..
Okies hari ni hari menyelesaikan tag2 plak.. ate aku kan tak byk keja hari ni..
Makanya hari ni blh la berblogwalking bagai.. keh..keh..keh..
Tag kali ni dari Nana
Mekacih Nana.. sebab senarai kan nama aku utk tag kali ni... :D
Tu kira tanda ingatan kat aku tu.. keh..keh..keh..
Okies jom layan soklan tag ni..
1. Apakah hubungan awak dan dia? (sesiapa pon boleh)
eemmm sesapa tu sapa ya.. ok aku jwab utk hubungan aku ngan cik abg aku la ya.. so hubungan kami mesti la somi isteri
2. 5 impression terhadap dia?
~ eemmmm seorang yg bertanggungjawab
~ seorang bapa dan somi yg penyayang
~ minat ngan motor2 bagai
~ seorang yg tak cerewet dlm apa jua makanan
~ seorang yg garang tapi agak manja gak la.. (tapi ngan bini dia je.. heh..heh...)
3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak?
emmmm perkara memorable.. masa dia mula2 nak ajak aku kawin.. masa tu so touching sgt.. (nnti aku citer ada kisah dan lagu disebalik kejadian tu..)
4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak?
eemmmm... sudi kah awak menjadi suri hati saya.. (lebih kurang gitu la.. )
5. Kalau dia kekasih awak...... awak akan?
walllaaa.. kekasih la plak.. dh jd somi pun.. makanya bertambah2 la sayang kan..
6. Kalau dia jadi musuh awak...... awak akan?
eemmmmm tak kot.. mudah2an tak la jd musuh.. ish minta dijauhkan la..
7. Kalau dia kekasih awak......awak akan?
eemmmm soklan ni sama la ngan soklan no 5 tu..
8. Kalau dia jadi musuh awak......mungkin kerana?
eemmm.. kerana org ketiga kot..
9. Overall impression tentang dia?
eemmmm adik bongsu dari 9 beradik..
10. The most desirable thing to do to her/him?
eemmmm basuh keta sesama... pastu.. main air.. :D
11. Apakah awak rasa tentang pandang orang terhadap awak?
eemmmm korang yg menilai aku camne.. ?? ada yg kata aku ni baik hati... over peramah.. tapi yg pasti korang yg menilai aku..so tak tau camne nak describe pandangan org terhadap aku.. :D
12. The character of you for yourself?
eemmmm aku ni happy go lucky gak.. semua aku blh join..
jenis kadang2 pun cepat moody gak la..
13. On contrary, the character you hate about you?
eemmmm aku ni cepat berfikiran yg bukan2..
14. The most ideal person you want to be with?
eemmm sapa lagi klu bukan cik abg aku tu.. a.k.a somi aku la..
15. For people who like you.... tell something about them....
eemmm ada sesapa yg skee kat aku ke.. ?? hik..hik..hik.. mekacih byk2 pada sesapa yg suka kat aku tu.. aku hargai sesangat..
16. Ten people you tag?
~ SweetFiza
~ Ninie
~ J@j@ bini the rock
~ MamaManja
~ Yan
~ Jivebumz
~ Mrs. Adz aka ummieisya
~ MiszMama
~ Dan pada sesapa yg kekeringan idea utk hapdet blog buat tag ni..
so settle sudah.. :D harap Nana berpuas hati ngan segala hidangan jawapan yg telah aku buat tu.. hik..hik..hik..dah mcm hidang makan la plak..




Tiada ulasan: