N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

3 Jul 2009

Award Khas Catlina

Salam Semua..
Slamat di hari Jumaat...aahhhh Jumaat dah ya.. so happy la kan.. sebab dah nak wikend lagi. Rasanya baru je masuk keja hari Isnin, dah jumpa Jumaat lagi.. yeebedabedu... heh..heh..heh.. sok minggu aku bercoti2.. tak kilija.. sgt skkee.
Okies la korang... ni nak publishkan award khas lagi yg aku terima. Emmmm berderet2 award khas aku minggu ni.. :D korang jgn jeles aaarrr... :D
Award khas ni aku terima dari catlina sebab aku vote utk adik ipar dia..ehh adik ipar ya cat.. lupa plak.. :D dlm contest model si cilik.. eemmm aku tak dan nak join contest tu.. terlepas sudah.. :D


so ni la awardnya.. siap ada gambo model si cilik tu..
thans ya catlina sebab sudi beri award khas ni pada akak.. so nice n cute.
Okies la korang.. nak sambung buat keja dulu k.. ddaaaaaa....!!




2 ulasan:

ct rahani berkata...

wah.. kemain sonok akak ha sok cuti yer.. akak sy blk benut.. mana tau klu sempat leh gi bt pahat.. hiks..

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
hik..hik.. tak dan nak jumpa ko kan ct