N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

20 Jul 2009

Award Khas Ku

Salam Semua..
Okies la ni aku nak publishkan award2 khas yg aku terima plak.. sebelum duk jd pekasam kan.. makanya aku publish kan terus.. setelah aku diberitahu utk menerima award2 khas ni..
Skkkkeee tau bila terima award ni.. rasa dihargai la sesangat..
Hik..hik..hik..hik..
Ni kira award masih panas lagi tau.. baru keluar dari oven.. heh..heh..heh..
Okies.. utk 2 award ni aku terima khas dari Mamamanja
Ni kerana aku telah sama2 vote utk mamamanja dlam contest2 yg dia join gitu.. so nice tau..

1st award dari Mamamanja adalah latest award thank you utk vote dia dlm contest rumahku syurgaku.. walau pun kami sama2 kalah.. tapi kami seronok join.. kan MM

dan 2nd contest ni so tomey.. pun dari Mamamanja coz aku pun vote utk dia dlm contest aksi menarik..

hik..hik..hik.. nasib kami sama je.. klu contest yg memerlukan vote2 ni confirm kami kalah punya.. sebabnya aku pun cam MM gak.. malas nak promote.. takut gak nak promote lelebih.. takut org pun nyampah tak nak vote plak.. tu pasal.. klu contest yg ada vote2 ni.. eemmm aku surender dulu la.. :D

***********************************

okies dah alang2 aku publishkan award ni kan.. ni aku ada terima satu lagi award yg berupa ala2 tag gitu.. dari fiza


wah.. best award ni.. rasa cam teruja utk terima okey.. thanks Fiza beri akak award ni..
eemmm utk terima award ni kena plak buat rules dia ni..

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
- Fiza ni setahu akak la.. from JB.. klu tak silap..

- Tgh pregnantkan anak yg kedua

- Anak pertama dia nama Farisha (eemmm cam nama anak sedara aku)

- Skkeee baca novel

- eemmmm pe lagi ya.. eemmmm klu tak silap dia ni pun skee surf tenet gitu.. eemmmm betul tak Fizahah...hah..hah,... ok pastu kan kena

Note down 10 interesting facts about yourself or your hobbies.
uishhh... nak tau pasal aku plak yo..

  • ok aku ni kira anak pertama dan tunggal perempuan okies
  • aku ni seorang ibu pada sorang anak lelaki yg over aktif sapa lagi klu bukan Amirul Hisham namanya
  • Aku ni seorang isteri pada seorang suami yg penyayang yg bernama En. Rizal
  • Aku ni kekadang moody gak (jgn cuba cari pasal ngan aku okey.. )
  • Eemmmm aku ni pun blh dikatakan over peramah (sapa kenal aku tau la kan aku camne..)
  • Aku skeee surf tenet gak.. klu ada masa la
  • Aku skeee ramai kawan
  • Aku skeee jenjalan gak.. walau pun hanya duk pusing2 naik moto keliling kg.
  • Aku sskkeeee makan...makan..dan makan..
  • Aku skkeee bab2 menjahit sulam2 ni.. expecially cross stich.. memang minat giler.. :D

ok makanya tu je la.. 10 fakta dan hobi aku.. pastu kena pilih 10 org utk menerima award ni.. eemmmmm

Pick your 10 most deserving receipients and describe them
k ni bakal2 penerima award ni..

ct rahani

reen

moMmY miMiL

neezareef

Mamamanja

[-suziey-]

Yan

atty's

mamadanish78

Gieyana

okies.. kesepuluh2 penerima award ni adalah top 10 komentar utk bulan ni setakat ni.. jemput la ambil utk nama2 yg tersenarai itu.. :D tak kisah la klu dah ada.. ambil je lagi yo.. :D


14 ulasan:

She berkata...

wokeyyy!!
thanx 4 d award..
nnti weols ambik ye?

Suziey Ahmad berkata...

yeay dpt awards..hehehee..xpe.ko masuk contest2 yg ade vote ni aku msti vote utk bdk tembam yg comel itu..:p

Neeza.Areef berkata...

last week dh dpt award ni jugak..btw tq atas award nih

Unknown berkata...

amboi kaya dengan award yer kak yer :d

ct rahani berkata...

adoi la.. x tau la sempat ke x nk jawab tag nih kak.. masa yg ader amat la suntuk.. pe2 pun thanks sudi kasi sy.. sy hargai sesgt.. klu sempat sy settlekan k..

Mamamanja berkata...

heheheh panas lagi award daku dah ditempek erk??? tq wehhh sudi terima award yg x seberapa tuh.

errr... award yg 1 lagi tuh leh x amik awardnya jerk tanpa tagnya??? malas plak nak menjawab hehehehe..
bleh laaaaa erk???

kalo xleh nanti kena peram dulu... lama2 jadik pekasam

CuTeMiUt78 berkata...

~mommy mimil~
okies.. ambil tau.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
hik..hik..hik.. okies.. lain kali vote lagi ya..

CuTeMiUt78 berkata...

~neezareef~
takpe la.. just beri pada top 10 pengomen tegar..

CuTeMiUt78 berkata...

~Jivebumz~
penghargaan tu dik.. klu betul2 tu.. mau penuh lemari akak.. hik..hik..hik..

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
ala dik.. tag yg amat simple dimple je..

CuTeMiUt78 berkata...

~mamamanja~
blh sajork.. klu mau.. :D

Tanpa Nama berkata...

yeh..yeh...dpt award lg..mekacih sis nt den amek...:D

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
ambil yo..