N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

19 Feb 2011

Bersiaran Dari Felda Moakil, Segamat

Salam Semua

Bersiaran langsung dari Felda Moakil..
ahhhhaakkkssss...
aku sekarang ni kat umah kakak ipar aku daaaa...
kakak ipar aku yg kat Moakil ni buat kenduri doa selamat mlm ni..
doa selamat tuk kedua2 anak dia..
satu yg acident.. satu lagi pasal yg kehilangan keta..
aku pernah citer pasal tu kat sini dulu..
so sekarang ni.. kira dah selamat semua la kan..
tu yang buat kenduri..

Ni pun aku ngan dak Mirul g dulu..
my cik abg belum blk keja lagi..
nanti dia g ngan biras aku plak..
konon2 dtg awal ni merewang la..
padahal merawang bukan merewang yo... :D
merawang ngan blog..
mentang2 la kat umah kakak ipar aku ni ada wifi kan..
tu yg laju je ooonnnn.. :D
bagus2... :D
ok la.. tu je hapdet terkini..
nanti klu sempat duk jenjalan blog member yo.. :D






Tiada ulasan: