N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

2 Mac 2009

Yea..yea.. Dpt Award

Salam Semua..


Wah.. best la dapat award tomey ni... skkkkee sgt. Sebab award ni cute je.. selalunya kan asal aku pas buat tag je.. pastinya ada yg bermurah hati nak beri atau kongsi award kat blog aku ni.. so kali ni pun camtu gak ler.. tadi kan aku dah gigih buat tag dari mummy yaessh, so sekarang ni aku terima award ni dari eya plak.. mekacih byk2 eya.. so sweet k.

hah ni ler award cute tu.. memang tak dinafikan eya memang selalu komen kat blog aku ni... terima kasih tak terhingga eya sebab selalu jengah dan komen kat blog kita.. kita hargai sesangat.. terharu tau bila org selalu jengah kat blog aku yg tak seberapa ni.. apapun terima kasih byk2...






4 ulasan:

eya berkata...

terharunye nk tepek dlm entry..maceh bnyk2 ye. mmg award ni ikhlas dr kite.

kuIna berkata...

wah wah wah dpt award... nie jealous nie

CuTeMiUt78 berkata...

~eya~
kita terharu gak tau..bila eya skee kat blog kita ni

CuTeMiUt78 berkata...

~kuIna Jentayutiara~
heh..heh..heh..jgn jeles aarrr