N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

17 Nov 2008

Tagged Cikgu Su...

Salam Semua..

Hari ni.. black monday... adddusss... pala aku ting tong jap... keja punya la melambak kat meja.. rasa cam tak cukup kaki tangan rasanya... tapi dalam pada tu.. sempat lagi jeling2 blog member2.. sempat la komen2... walaupun blog sendiri tak update... la ni baru ler bernafas skit.. hah.. lega skit pala yg serabut pagi tadi... so ni nak releasekan tensen jap.. so aku nak menjawab tag dari cikgu su.. kebetulan pagi tadi masa jengah kat blog dia.. tetiba nampak nama aku tersenarai utk menjawab tag dia...nak tak nak... kena la jawab kan.. lagipun aku ni memang suka jawab tag.. heh..heh..heh.. so ada sesapa nak tagg aku lagi ke.. meh ler.. akan ku cuba gigihkan utk menjawab... soklan tag kali ni... nak kata mencabar... biasa kot.. takpe aku cuba buat k.. soklannya ialah:

7 ciri wanita/lelaki idaman anda

~bertanggungjawab ; ~ penyayang ; ~ pandai mengambil hati ; ~ soleh ; ~ berdikari ; ~ pandai ambil hati mertua ; ~ suka budak2... emmmm tu semua ada pada cik abg aku ok.. that why aku blh terima dia... dalam idup aku... kiranya dia memenuhi kritiria lelaki idaman ku..
.

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup
~ emmmm.. mesti ler cik abg aku.. ; ~ pelakon fahrin.. ensem wwoooo..... tapi minat je erk.. ; ~ dato fadilah kamsah... minat dgr cara kaunseling dia.. ; ~ pelakon nora danish (puteri)..aku suka tgk muka dia.. cantik je.. ; ~ tu je kot... yg lain tak berapa minat sgt..

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
~klu keluar ngan cik abg aku... mesti ler best.. dah pun laki sendiri kan..; ~ klu keluar ngan fahrin... karang mesti org ingat sapa erk aku ni.. perasana jap... heh..heh..

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
~ mesti la tmpt pertama mekah.. menunaikan haji..; ~ tempat2 peranginan kat malaysia ; ~ pulau2 kat malaysia ni.. ; ~ tempat2 peranginan luar malaysia ; ~ disneyland ; ~ australia ; ~ jelajah seluruh dunia

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda
~ Penambahan zuriat.... ; ~ rumah idaman ; ~ kereta idaman ; ~ kelengkapan yg mencukupi ; ~ membahagiakan dia ngan segala kasih sayang yg tak terhingga.. ; ~ emmm.... yg lain belum fikir blh kot..

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda
~dealova - dari nyanyian once ; ~ seiring sejalan - sharifah aini ngan boery ; ~ tak ingat lagi ler lagu pe... blah la tu...

7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.
heh..heh... ni ler saat nya...nama yg tersenarai itu adalah...

1. kak atty

2. Luth

3. momy darin

4. mommy kyra

5. niza abira

6. aleeya

7. sadi

so.. tu ler segala jawapan aku... walaupun rasanya tak mencukupi 7.. kira aku jawab gak la kan... so cikgu su.. harap berpuas hati ya ngan segala jawapan tu... pada nama yg tersenarai... klu belum buat tag ni...wajib buat tau.... jgn nak ngelat ya... pada yg dah buat.... sila abaikan...




27 ulasan:

su berkata...

maceh yer sudi jwb tag su!hehe...

attyfir berkata...

wokeh..sok kty buek..yo..

Unknown berkata...

alaaaaaa
aku takde ke...
owang nak buat gak huwaaaaaaaaaaaa

CuTeMiUt78 berkata...

~su~ sama2...

CuTeMiUt78 berkata...

~kakty~ buek yo..

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~ klu ko nak buat... buat la..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

wahhh...wajib tuhh...

Unknown berkata...

cute
aku nak buat tapi takpela, aku tunggu jek la org TAG aku ekekeke

CuTeMiUt78 berkata...

~mamaafif~ ya wajib

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~ anggap je aku tag ko erk.. buat tau

Eita berkata...

heee sila jawap heee
saya tidak kena... hee

Ciklinn berkata...

wah rajin sungguh ank murid nie.... huhhuhuh mmg pjg sungguhlah keje umah nie...

cendawanintim berkata...

Ya Allah, sangat gigih awak ok!

YanDarwisy berkata...

Seiring dan sejalan tu x henggat...
layan gak lagu tu kan? retro tu!

CuTeMiUt78 berkata...

~eita~ heh..heh.. awak kena gak.. tapi soklan lain.. sila buat ya

CuTeMiUt78 berkata...

~cendawanintim~ memang gigih..

CuTeMiUt78 berkata...

~cikklinn~ hah.. tu ler pasal..

CuTeMiUt78 berkata...

~yarndarwish~ hah tu ler.. layan jgn tak layan

Zetty berkata...

ayooo, rajinnya wat tag .. erkkss, lagu seiring sejalan .. sungguh evergreennnn ...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

harusss

Unknown berkata...

cute..
aku dah dpt TAG ni dr Atty ekeke
Bile dpt, susah plak nak jawabnye huhuhu

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~ hah tu ler

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

skrg dh x de org nk tag den...uwaa

SaDi berkata...

hahhahaha... namaku ada lagik....

SaDi berkata...

nanti sadi buat yek...

SaDi berkata...

huahuahahua:D

SaDi berkata...

sangat istimewa nombor 7 tuuu..... huahauhuaha :D