N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

7 Nov 2008

Something From Masviona...

Salam Semua..


Hari ni memang betul2 happy ler.. dah la tadi dapat award.. kali ni ada suprise plak.. yg bebenornya tak berapa surprise ler.. sebab aku dah tau akan dapat sesuatu hari ni.. tapi cuma tak tau pe lah si pengirim tu nak beri kat aku ni.. so tadi dalam kul 11.30 am.. guard house tipon tmpt aku.. perbualannya cenggini.." puan rina, sila dtg ke guard house ada parcel dari pos laju utk puan.." lebih kurang gitu ler nadanya.. heh...heh..heh.. mulanya aku terkejut gak.. sapa ler hantar parcel kat aku erk.. pastu baru teringat... oh.. semalam masviona have pass something to me...sebab tu ler aku dah tau akan ada benda nak dapat hari ni.. actually ni kira hadiah la kan..dari viona n prebetsabu..hadiah ni yg bebenornya pasangan bahagia ni beri sebab aku menang contest mari belajar bahasa 'secret' kat blog diaorang tempohari..contest tu punya rule kena translet kan bahasa 'secret' ni...heh..heh..heh.. sapa tau guna bahasa yg ada tambahan 'f' cthnya..saya jadi safayafa..hah.. bahasa tu ler..aku jadi winner...terima kasih yg tak terhingga ler pada viona n prebetsabu...aku betul2 hargai pemberian korang ni..lain kali ada ler contest lagi, ada la hadiah lagi kan.. ni ler pertama kali aku terima hadiah dari kawan blogger sepanjang aku join blogging ni.. terharu rasanya tau.. so ni ler hadiahnya..
heh..heh..heh.. berdebar2 ni tak sabar nak tau pe le isi kat dlm tu..huh..huhh.. kena tunggu waktu lunch baru blh tau..tapi kan kat situ kan dah tulis frame kaca gitu..heh..heh..heh.. dah pecah rahsia dah..


taaarraaa...siap ada ucapan lagi...



jom tgk dekat skit erk...nampak tak.. vioana, salam ukhwah gak.. dan salam persahabatan.. harap hubungan persahabatan kita akan kekal..bukan setakat dialam maya saja..tapi akan kekal dialam nyata...blh gitu..heh..heh..heh..

dan ini ler framenya... cute sgt.. skkkke... blh ler letak gambo budak bulat tu dari kecik sampai ler sekarang ni..

so korang.. tu ler hadiahnya dari masviona ni.. tu ler suprise yg aku beritahu kat n3 sebelum ni..

p/s: klu korang nak hadiah lagi dari aku.. cepat2.. sapa yg dapat print screen pengunjung 2222..email kat aku ya..





20 ulasan:

SaDi berkata...

waaahhhh.... cantiknyeee frame tuuu... very classic n beutiful... :)

Unknown berkata...

msti cam tak sangka bole jd winner kan yang...

CuTeMiUt78 berkata...

~sadi~ ha'ah cantik kan.. memang classic pun..

CuTeMiUt78 berkata...

~reena~ betul ler.. memang tak sangka pun.. tau2 je.. diumukan nama pemenang.. nama kita plak tu.. perggh... teruja yg amat..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

WOOO...frame nihh..lawa...cantikkkk....nanti dh siap deco..jgn lupo tjuk ye

CuTeMiUt78 berkata...

~mamaafif~ insyallah.. nnti kita tunjuk k

prebetsabu berkata...

eh eh nama aku pon ko mention ek.. huuhuh...sib baik ejaan betol..

bgus la ko suke frame tu.. tu viona sendirik yg pilih tau...

*igt.. wat sticky n3 ni 7 HARI tau!!!

kahkahkah...

MrsMama berkata...

kat mane ler ader jual frame yang bole letak banyak gambo mcm tu. Aku pun nak carik satu.

CuTeMiUt78 berkata...

~prebetsabu~ harus ler infomkan nama ko gak.. sebab ko yg buat soklan kuiz tu kan..viona pilihkan pemenang yg betul dan beri hadiah.. skkkke tau hadiah tu..

* oh..oh.. kena buat n3 smpi 7hari erk.. klu camtu kena ler buat deco gambo mirul setiap hari kat frame tu erk.. heh..heh..heh.

CuTeMiUt78 berkata...

~masnurin~ heh..heh..cari jgn tak cari ya.. tak tau plak blh dpt kat ne..

amizah berkata...

beshhh nyer dapat hadiah....klu camtu nak masuk contest gak ler...

CuTeMiUt78 berkata...

~amizah~ memang bestkan. masuk ler

Masviona berkata...

alhamdulillah...tuan punya suke ngan pilihan saya...:)

CuTeMiUt78 berkata...

~masviona~ mekacih viona.. suka sgt...

Zetty berkata...

wahh, sakan mengumpul hadiah lepas nieh ye ... congrats .. congrats .. senyum sampai ke telinga tuh :p

Unknown berkata...

nak pezen gak huwaaaaaaaaaaaaaaaa

CuTeMiUt78 berkata...

~yatie~ sakan.. memang pun duk senyum je ni.. mekacih..

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~ nak hadiah.. join ler contest

cendawanintim berkata...

yeayyyyyyyyyy..mesti hepi kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~cendawanintim~ ha'ah.. happy sesangat