N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

23 Jan 2013

PERTANDINGAN BOWLING PUTERI UMNO KAWASAN SRI GADING

Salam Semuaa..

Hah...hah..hah..
tajuk tak blh belah...
nak tergelak tau...mana la taknya..
dah bertahun2 aku tak membaling bola bowling tu..
tetiba dapat jemputan utk join pertandingan bowling..
mau tak kalut di buatnya...
seingat aku la.. last aku membaling bola bowling ni..
sebelum aku kawin tau..
pastu takde la merasa nak membaling bola bowling tu..

So disebabkan aku ni dikategorikan org penting gak kat Kg tu..
so kena la tunjuk muka..
makanya pada 13hb aritu.. berlangsungnya pertandingan bowling puteri Umno kaw. Sri Gading..
di BP Mall bowling centre
aku ngan ketua puteri umno kg kami.. g satu keta..senang..
al maklum la.. hari Ahad.. makanya BP Mall memang pack giler.. susah nak parking keta..
acara bermula kul 2 ptg..
tapi kami sampai kul 2 lebih.. acara pun belum bermula.. :D
pas je di rasmikan oleh Exco Kaw.Sri Gading 
Dato' Aziz Karpawai..
makanya masing2 pun bermula la menunjukkan aksi..
 
 heh..heh..heh. susunan bola2 bowling yang bakal di baling..

 keh..keh..keh..
budak Mirul 1st time pegang bola bowling tu..
memang dia tak pernah main pun..
so tu yg excited nak membaling gak..

 heh..heh..heh.. aksi..
group kami... puteri2 Umno Pt.Sempadan..
 
 heh..heh..heh.. sempat lagi berposing ngan YB Kaw Sri Gading
Dato Mat Aziz.. ngan ketua Puteri Umno kg kami

Seramai 30 group yg join..
tak sangka.. group kami tersenarai Top 10..
kami dapat tmpt yg ketujuh..
masa di umumkan tu.. aku dah blk dah..
sebab petang tu.. my cik abg nak hantar kakak ipar aku ke Moakil..
tu yg tak sangka tu..
dalam pada dah lama tak main..
dapat gak group kami tersenarai dalam top 10..
tahniah tuk kami..
 pas ni.. agak2 ada harapan nak main bowling lagi kot.. :D




 

1 ulasan:

zino berkata...

lepas ni dah ada alasan nak pegi main selalu hehe