N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

8 Nov 2010

Aktiviti Minggu kami...

Salam Semua...

Hari Minggu kami yg lepas ni penuh ngan aktiviti berjalan je...
aahhaakkss.. bukan jalan kemana pun..
hanya jenjalan sekitar Pt. Raja ngan kakak ipar aku..
ate aku je yg pandai drive kan..
so kesana sini.. aku la yg drive..

Yg bebenornya... aktiviti kami penuh ngan jenjalan..
sebabnya kakak ipar aku nak buat b'day party anak dia..
actually b'day anak dia ni jatuh pada 2hb Nov yg lepas..
tapi hari minggu ni je yg sempat nak celebrate...

so aku la yg kena ke hulur hilir..
beli barang la... keluar cari kek la..
keluar g pasar la...
walaupun tak la buat besar2an..
tapi kira meriah gak la...
sebabnya.. anak sedara my cik abg aku ni..
siap tiup kek 2 kali tu..

hah ni kek yg maknya belikan..
utk siang..
sebabnya siang tu.. kawan kakak ipar aku
nak blk dah setelah bermalam sehari kat umah..
so tak dan la dia nak tunggu majlis malam minggu tu..
tu pasal yg anak sedara my cik abg tu.. tiup kek sampai 2 kali..

yg ni plak kek utk majlis belah mlm...
kek seberat 2 kg tu..
adalah sponsor dari makcik besday girl.. :D
ala bukan jemput sapa pun..
hanya adik beradik my cik abg je...
tu pun dah meriah yg amat..
gamat umah bila semua berkumpul tau

ni la suasana waktu tiup kek di waktu siang..
hanya sepupu2 ngan kawan anak kakak ipar aku je
ygduk ngan besday girl..

yg ni plak suasana masa majlis tiup kek malam minggu tu..
see budak Mirul yg lebih excited kan..
kira ni adalah sepupu2 Mirul gak la..
hanya Mirul ngan Haziq (budak lelaki yg pakai baju tido biru tu..)
je kira anak sedara lelaki yg masih kecik..
yg lain2 adalah pompuan..
memang Mirul ramai sepupu2 perempuan..

ni plak.. suasana makan2..
menu hanya masak simple2 je..
Mee Hoon Tomyam + Nugget + Jajan + Kek + Air Teh + Air Sirap..
yg duk memeriahkan majlis ni.. adik beradik my cik abg je..

pas dah habis makan..sesi borak2..
pastu besday girl buka hadiah lorr..
eemm tu la hadiah2 yg dia dpt..

yg ni plak gambo adik kepada besday girl..
dak tembam gak.. dah macam Mirul gitu..
cute je tgk..
meh tgk gambo dia tgh tido
*
*
*
*
aaahaaakkss.... cute kan..
cam patung... eemm tu la story mory pasal aktiviti minggu kami..





Kerja dari Rumah klik sini

4 ulasan:

Gieyana berkata...

sedapnya tgk kek tue...meriah betui!

mummy_ayu berkata...

walaupun simple..tetap meriah...

CuTeMiUt78 berkata...

~gieyana~
sedap... nak ke.. nanti aku pos

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy ayu~
betul tu..