N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

6 Mei 2010

Majlis Walimahan & Besday Mirul

Salam Semua..

Walllaa....baru blh nak menghapdet..
lama giler tak berhapdet... citer pun dah nak naik basi dah...
eemm sebelum ni kan tak blh nak hapdet.. sebabnya lappy aku tak blh nak on..
kehabisan bateri.. changer plak tertinggal kat umah mak aku kat JB..
so terpaksa la tunggu mak aku pos kan changer lappy ni..
baru la blh on..
eemm tu la al kisahnya.. napa senyap je tak berhapdet... :D
okies kali ni nak story mory majlis doa selamat dan juga majlis sambutan hari ulangtahun Mirul..
eemmm so sederhana dan very2 the simple..
Kami buat lepas zohor.....pada hari Ahad 2 hb Mei yg lepas
tak jemput sapa2 pun.. just adik beradik ayah aku je..
(adik beradik mak aku... nun jauh kat perak sana.. so hanya adik beradik ayah aku merangkap makcik2 pakcik2 aku je lorrr...)
kami mulakan ngan majlis doa selamat serta majlis Walimahan
(ya.. majlis walimahan ni bermaksud majlis doa selamat utk pernikahan adik aku minggu depan ni..)
Lepas buat tahlil kecil2an.. dan perbincangan tuk majlis pernikahan adik aku tu..
baru la buat majlis potong kek besday khas utk Mirul...

kek coklat...
tempah khas tuk dak Mirul..jiran aku yg buat kan
skali tgk nama dia tersalah eja la plak....

sesi pemotongan kek..

kenangan kami bertiga...
ketika Mirul berusia 3 thn..

hah ni adalah menu special..
otak2 ayam.. ahaakkss.. memang maveles
3 org ni.. adalah sepupu aku..mereka ni adik beradik tau..
dimana diaorg ni la sponsor tuk otak2 ni...
dia org memang buat jual....

hah ni la menu utama ..
ada laksa penang..
ada soto ayam..
tuk pengetahuan korang..
umah mak aku ni memang terkenal ngan soto dan bergedil mak aku ni..
mak aku masak memang maveles..
aku..?? duk tolong je la ya...
sapa tau bergedil.. ??
kat johor ni soto memang makan ngan bergedil..

hah ni plak adalah makanan sampingan..
ada jeruk2 dan juga karipap yg juga di sponsor..
air adalah air oren..

hah ni adalah pencuci mulut.. ahaaksss...

hah.. ni segala aksi2 masa sesi potong kek...
mula2 dak Mirul excited gitu.. bila tgk kek berserta lilin..
tak sabo2 nak potong kek gitu..
pastu.. bila ramai2 nyanyi happy besday kat dia..
terus takmo potong kek.. agak dia cam terkejut kot..
sebab ramai2 nyanyikan tu yg dia macam terkejut gitu.. aahaakkss..
pas tu.. last gambo tu.. atok sedara mirul duk join potong kek gak..
dah alang2 besday dekat2 kan..

okies ni group budak2 makan..

ni plak group mak2 ngan bapak2 ..
ala.. aku tak jemput ramai..
actually ni kira last minit party...
just invite adik beradik ayah aku je..
kebetulan diaorg nak buat perbincangan tuk majlis kawin adik aku kan..
so mak aku pun suruh la aku invite kawan2..
tu pasal la aku buat pengumuman last minit..
tapi dlm pada last minit tu..
ada gak blogger yg datang tau..
nak tau sapa... emmm next n3 k...





Kerja dari Rumah klik sini

1 ulasan:

Yan berkata...

salam... tumpang lalu tengok makan2... hehehe..

sori ye kak tak pat datang.. kena jaga kedai...