N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

7 Apr 2010

Citer Event Persada

Salam Semua...

Ahhaakkkss.. bersiaran kembali...
ada yg mencari2 ke.... :D
okies kali ni aku nak story mory pasal event kat PERSADA tu.

bukti yg aku join event PIKOM di PERSADA tu..
eemmm memang penat giler weeii...
walaupun aku tak la join sepenuh hari..
tapi terasa kepenatan yg amat.
Sepatutnya event ni bermula Jumaat..
aku dtg join hari Sabtu ngan Ahad je..
tu pun hanya siang hari... tak larat nak join sampai malam.
Penat... kaki duk diri je...
dak2 yg join smpi malam tu pun duk komplen kata penat tak terkata..
tapi enjoy... memang best..
satu pengalaman baru bagi aku yg baru nak berjinak2 ngan dunia marketing..
walaupun penat.. memang berbaloi2 bila mana..
co aku di nobatkan as top reseller dlm pada ramai2 tu..

hah ni la tmpt kami.. see ada robot transformer tu ha...
aahaaakksss... yg dibulat kan tu adalah ketua co kami..
so sporting tau...
masa aku ambil gambo ni pun.. time pagi2 tu ha..
masa tu tak berapa ramai sgt org datang..
so sempat la snap sekeping dua...
bila dah ramai dtg.. tak sempat nak snap dah...
penat duk layan kerenah customer2 ni..
macam2 hal...
masa hari Sabtu tu.. aku berdiri kat tangga excalator
kononnya nak tarik customer la kan..
sekali kan.. aku terpandang la.. sorang ni..
macam kenal je... tapi aku cam blur2 sapa..
skali dia pun kenal aku gak.. siap blh tanya lagi.. ni kak rina kan..
aaahhaakksss... aku yg tgh blur2 ni..
cakap la,... a'ah.. cam kenal erk..
sib baik la dia nak cepat.. klu tak.. mau gak snap gambo dia..
ahhaakksss.. sempat lagi tu...
bila dia dah berlalu.. baru aku teringat..
dia adalah..Mummy Dasy
aahhaaakkkss.... sorry la ya.. tak dan nak borak panjang...
so tu la org yg aku jumpa masa kat PERSADA tu..
nak tau dan kenal dia.. meh ke blog dia..




Kerja dari Rumah klik sini

8 ulasan:

ct rahani berkata...

ingt lg masa gi pc fair yg lepas.. ramainya org.. berpusu2.. penat tgk org ada la.. hehe..

mummy_ayu berkata...

oooo..jumpa Mummy Dasy..best!!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

dunia ni kecik jer kan??

Mummy Dasy berkata...

ak ah,masa tu kak nak cepat masa tu, tp bile dah kuar nak balik tu nak jumpa akak, cari2 kat booth ngan kat escalator xde ah plak... xpe lain kali insya'allah kite leh jumpa lagi..

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
aahaakkss... klu thn ni g.. mesti blh gather2 kan

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy_ayu~
aahaakkss.. yup..

CuTeMiUt78 berkata...

~cik gadis~
tu la pasal

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy dasy~
eemmm biasa la masa tu.. tak blh duk setempat.. kena attend customer kan..
takpe.. lain kali klu berkesempatan.. kita blh jumpa kan.. jgn lupa leave contact no erk..