N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

25 Mei 2009

Jom Layan Video Mirul

Salam Semua..

Hari ni..tenet kat ofc aku ala2 bengong gitu.. membuatkan betambah2 hot ok.. dah lah masalah yg sepatutnya bblh settle hari ni tak blh nak settle disebabkan aku tak dpt nak mencari org yg blh membantu aku dlm masalah tu... ada yg nak bantu.. tapi last minit ckp tak blh nak bantu plak dah.. mau bengang aku kejap.. bertambah2 lah masalah aku kali ni.. ahh..aku dah mula la rasa cam nak down lagi ni.. ish.. bila la aku blh settlekan ni.. masa suntuk yg amat.. eemmm sorry la korang ya.. aku agak emo skit ni..
Ok la.. actually kan aku nak publish sambungan video Mirul ... ni pun aku baru blh buka videonya masa kat umah ni.. so jom layankan video.. mirul ngan mainannya....




eemmmm... tu la gelagat dia.... sorry la korang.. sore dan gambo tak berapa nak clear... sebab guna hp adik aku je ni...

p/s: ish... agak2 sapa la blh bantu aku ni... tensen la.. aku cukup tak suka ngan situasi ni..ish...





15 ulasan:

mslvoe berkata...

cute yea amirul bmain2. sha mmg geram tgok anak rina nie. comey sguh :-)

watie wyyn berkata...

hamboii bz btul mirul main..byk nye toys..

ape masalahnye rina oii..mcmana nak bantu klu tak tahu..woohoo

Yan berkata...

tak menahan.. perot yg nampak dulu tuh..


kak... nak bantuan ape kak??
mase suntuk cemane tu?
urusan keje ke?

Suziey Ahmad berkata...

ape maslhnya cik puan rina?? sy bole membantu..dulu2 pnh jadi biro kebajikan..membantu org dlm kesusahan..ape yg penting kejesma..eh cam wonderpet plak..ekekk:D

Suziey Ahmad berkata...

ape maslhnya cik puan rina?? sy bole membantu..dulu2 pnh jadi biro kebajikan..membantu org dlm kesusahan..ape yg penting kejesma..eh cam wonderpet plak..ekekk:D

ct rahani berkata...

akak.. makin ke depan ha perut mirul.. bolat comel jer.. ekekeke..

akak.. apa masalahnya.. tertanya2 nih..

De' Sal berkata...

Rina ada masalah apanya dik,apa2pun sabarlah ye....hadapi dengan tenang.

Asyik sungguh mirul main erk,tak baling2 ke tu.

NizA berkata...

naper ni kak??ape masalah akak???

CuTeMiUt78 berkata...

~mrs Lvoe~
heh..heh..heh.. cute je kan.. tgk2 la selalu..

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy yaessh~
emmm... memang sakan dia main tu.. actually tu personal problem.. tapi kusut fikiran ni dah.. takpe.. just nak beritahu keadaan dan perasaan ni je..

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
emmm... actually bukan pasal keja.. pasal personal.. ct tahu citer akak.. klu rajin tanya la kat dia..

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
emmmm biro kebajikan ya.. eh.. sama la ngan aku.. dulu pun biro kebajikan gak.. skkee bantu org.. tapi org tak blh nak bantu aku.. perkara ni agak personal la suziey, tak blh nak citer kat blog ni.. klu in person mungkin blh kot

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
emmm dah tau kan apa masalahnya.. as apa yg akak britahu kat msg

CuTeMiUt78 berkata...

~de'sal~
tgh tabah menghadapinya ni kak... emmm memang kusyuk tu.. kejap je mainnya tu.. pastu.. selamat dah..

CuTeMiUt78 berkata...

~niza~
emmm personal problem... agak payah nak citer kat blog ni..