N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

29 Apr 2009

Citer Pasal Pasangan la plak..!!!

Salam Semua..

Pagi ni nak settle kan satu lagi hutang yg blh dikatakan agak lama duk bertapa kat dlm draft aku tu..as a blogger hutang apa lagi kan klu bukan hutang tag kan.. maaf la pada yg mengtag aku ya.. disebabkan kelupaan utk menyiapkan tag ni secepat yg mungkin. So tag kali ni dari ciklinn yg cute tu.. mekacih ya linn sudi tag aku ni hah.. dan bebanyak maaf lor sebab kelewatan utk menyelesaikannya.. ok jom layankan tag kali ni..

Tag tentang pasangan anda..
ok ni la pasangan aku a.k.a suami aku yg terchenta.. gambo ni masa muda dolu2 ya.. disebabkan takde gambo berseorangan yg terbaru buat masa ni.. kebanyakkannya gambo dia ngan budak bulat tu..

dan ni plak.. saja ngades nak publish kat sini.. masa ni kami dah tunang ok..see sungguh beza kan gambo dia masa muda dan masa zaman nak kawin.. actually ada citer disebalik tu.. tapi biarla hanya kami yg mengetahuinya..ok jom tgk soklannya..


1) Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya
heh..heh....heh.. kami dipertemukan utk pertama kalinya kat tmpt kerja. Masa tu.. dia la org pertama yg berani tegur aku tau.. masa tu aku baru je mula keja kat tmpt yg sekarang aku keja ni.. dan masa tu.. aku memang tak mengenali sesapa lagi.. kiranya cam malu2 kucing gak la kan.. :D

2) Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan
emmm..pandangan peribadi aku masa mula2 berkenalan tu.. dia ni so peramah la.. baik hati... take care..suka buat lawak.. pastu seorg yg skeee berterus terang tentang kisah silam.. (uish.. jgn dok fikir apa k..) aku memang skkkee org yg berterus terang ni.. yg tak selindung2 tentang kehidupan dia..

3) Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda
heh..heh..tempat dating kitaorg ya.. actuallykan byk tau.. tapi masa dia meluahkan perasaan tu..just send kat SMS je.. mulanya aku ingat dia main2.. aku just ignore kan je la.. sebab masa tu, aku tau dia dah ada makwe..dan aku juga tau.. dia tgh bermasalah ngan makwe dia.. tapi disebabkan kesungguhan dia meluahkan dan menyatakan perasaan dia kat aku.. dan mengatakan terus nak pinang aku..aku cam agak blurr+happy la kan.. dan alhamdulilah aku terima dia seadanya..

4) Jika anda masih ingat, ayat yg dia gunakan ketika meluahkan perasaannya
heh..heh..heh.. ayat pertama masa dia meluahkan perasaannya tu.. " Sy Syg Awak..yg nytanya sy teramat syg awak, cintakan awak" cehh..cehh.. masa tu berawak sy k..memang aku rasa cam nak gelak tau.. tapi tu la msg pertama luahan hati dia.. dan klu korang nak tau.. smpi la ni aku msih simpan msg tu tau..
5) Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
eemmm....lama gak hubungan kami ni byk perkara susah senang kami tempuhi bersama.. pas dlm 5thn kami berkawan.. baru la kami sah menjadi suami isteri...


6) Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
7 July 2006 kami dinikahkan.. makanya 7 July 2009 ni genaplah 3 thn usia perkahwinan kami

ni gambo perkahwinan kami yg telah dieditkan oleh fotographer kami


7) Kejutan yg pernah dia buat pada anda

kejutannya..? eemmm.. klu tak silap aku pernah sekali dia buat kejutan.. belikan gelang masa besday aku yg keberapa aku lupa dah.. tapi memang surprise la masa tu..

8) Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga …
sama macam org lain yg dah berumahtangga.. sudah semestinya mengharapkan kebahagian kekal hingga keakhir hayat.. insyallah.

9) Bagaimana dia melayani karenah anak2 ?
suami aku ni.. memang penyayang.. dan cara dia melayan kerenah anak dia cukup sabar k.. cuma2 kadang2 ada garang gak la klu budak bulat tu buat hal kan..


10) Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda
eemmmm... kira ok la gak.. blh layan kerenah bapak mertua ngan adik beradik aku.. walaupun kadang2 tgk cam kena paksa gitu.. heh..heh..heh..heh..
Nak list sape?
emmm... hari ni aku baik, takmo la tag sesapa.. tapi pada sesapa yg nak buat.. dipersilakan..


ok tamat sudah.. tag ni.. so linn harap ko berpuas hati ngan segala jawapan jujur aku tu ya.. (takde corner2 punya tau..straight je jawapan tu..)


Pengumuman
**
CEPAT2 KORANG TINGGAL BEBERAPA HARI JE UTK TARIKH TUTUP CONTEST SUPERMUMMY AMAZING AWARD . SESAPA YG BELUM VOTE CUTEMIUT..DAN SESAPA YG NAK VOTE LAGI. DIPERSILAKAN. VOTE LA CUTEMIUT BLOG . TERIMA KASIH KAT KORANG YG MEMBERI SOKONGAN.**



15 ulasan:

Gieyana berkata...

hubby ko mmg berbeza erk... :D

Dee berkata...

beza giler masa muda n masa dh nak kawin ye..u pandai jaga ni..hehehe..

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

tag kenangan cinta2 korg dolu2....hehehe...

Unknown berkata...

cute..
aku nak wat TAG tuuuuuuuuuuuuuu

De' Sal berkata...

Alkesahnya....kak sal suka tag ni,terkenang masa dok berchenta dulu2,ihiks.

Unknown berkata...

Uiyyoo...muda2 kemain hensem segak ngan cermin mata hitam... hik hik hik

Tanpa Nama berkata...

SALAM RINDU SIS!!!haaa...klu tag yg mcm ni kita suka...nk wat gak!!!klu tag gmbo ms kcik2 dulu...x de la...kt kg BP gmbrny...huhuhu...

eya berkata...

len la muke ms tawen kak..

Suziey Ahmad berkata...

waaa abg misai..heehh:p

CuTeMiUt78 berkata...

~gieyana~
beza kan..

~dee~
:D eemmm ya kot..

~RM~
kenangan tu..

~ena~
buat..la klu ko nak buat.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~de'sal~
sama la kita kak.. terkenang masa duk berchenta

~shiemz~
heh..heh..heh.. smpi skarang masih ngan spek itamnya

~reen~
heh..heh..heh.. takpe la.. buat je mana yg blh k

~eya~
heh..heh..heh..hhe

~suziey~
heh..heh..heh..heh..

watie wyyn berkata...

wah..da ada gf tp ngorat uols!whoops...
jodoh pertemuan di tangan tuhan!

CuTeMiUt78 berkata...

~mummyyaessh~
actually kan kitaorg ni bestfriend sebab tu tau makwe dia.. ha'ah dah jodoh kan.. :D

ct rahani berkata...

lain betul ye muka abg akak.. akak je x berubah sgt.. maintain jer.. hehehe..

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
eemmm... lain kan..