N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

21 Feb 2009

Tag Peti Ais

Salam Semua...


Hari ni minggu aku kerja....tapi tak ler sesibuk cam hari2 biasa kan.. tapi ada le keja skit yg kena settlekan. Sebelum aku terlupakan.. aku nak selesaikan hutang tag yg belum aku settlekan.. kali ni tag datangnya dari adik laling aku yg jauh..sapa lagi klu tak dari miss unguviolet yg nun jauh diperantauan..

mekacih dik sebab sudi tag akak ni.. tanda ingat gak kat akak ni ya...so jom tgk apa tag kali ni..


Rulesnya..
1. Ambil gambo peti ais yg ada kat umah korang..
2. Pastu explain ler apa segala macam mak nenek yang ada kat dalam situ
3. Brand apa
4. Tag orang lain plak…


emmm..... segan gak ler nak tunjuk peti ais kat umah aku tu kan.. tapi dah kata nak selesaikan juga tag ni.. so aku snapkan juga gambo peti ais aku tu.. tapi idok ler aku snap gambo dlam peti ais tu... karang ada plak yg pengsan tgk isi kat dlm tu.. heh..heh..heh.. ya ke pengsan... ok jom tgk peti ais aku plak ya



emmm... ni la dia peti ais aku.. oppsss tergelap la plak...

hah... ni terang skit... akan tetapi gambo2nya terpaksa diedit disebabkan kedudukan peti ais aku ni berhampiran ngan pintu belakang..makanya suasana sekeliling berselerakan bagai...


so ni jenamanya... nampak tak... brand apa... ala.. brand samsung sajork..

ok tu gambo2 peti ais aku tu.. sekarang nak citer isi kat dlm tu.. emmm..biasa la kan bila dah duk ramai2 ni makanya banyak ler segala benda kat dlm tu... kat bhgn atas tu.. tmpt kitaorg simpan segala barang basah.... cam ikan ke apa kan... yg mana selalunya kami akan beli brg basah utk stok seminggu.. so macm2 jenis ikan, sotong, udang, ayam ler disumbatkan kat bahagian tu..bahagian bawah tu plak.. tmpt letak sayur2..buahan.. air botol.. dan macam segala mak nenek yg tak berkenaan pun kat dalam tu.. mcm jajan2 yg tak habis pun anak sedara aku sumbatkan kat dalam tu... air yg dalam cawan yg minum tak habis pun dia sumbatkan gak.. dah jadi macam sardin ler kat dlam tu.. so tu je la. Ok selesai sudah tugasan aku ni... harap mar berpuas hati la ya... sekarang time utk org lain plak yo... emmmm.... sapa aku nak tag ni ya...ok kepada semua follower dan pembaca setia blog cutemiut ni.. dipersilakan buat ya... sesapa yg dah buat tu... ada pengecualian.. tapi kepada sesapa yg belum buat tu.. dipersilakan buat k. Takmo ngelat tau...


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha..kena gak tag peti ais ni..lawo peti nko yer..

CuTeMiUt78 berkata...

~tihara~
ha'ah.. kena... heh..heh..heh.. peti ais aku biasa2 sajork..

amizah berkata...

oleh kerana aka pengikut setia blog kiut miut nie....kene buat jugak ker??

CuTeMiUt78 berkata...

~amizah~
yup..kena la kan..

Neeza.Areef berkata...

aku lom penah kena tag nih tp ko x sebut jd aku ngelat x buat..wahahha