N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

30 Jan 2009

Gelagat Gedik Mirul

Salam Semua..

Hari ni dah ramai gak staff cina kat office aku mula keja.. riuh la skit kat office ni.. walau pun tak semua mula keja hari ni. Pagi2 dah memekak je diaorg ni tau.. Bingit telinga aku ni.. klu macam semalam sunyi je macam takde org. Aman damai je.. takde deringan telifon.. takde org bising2 cakap macam org pekak.. terjerit2.. issshhh... pening pala aku tau.. Ok la malas nak citer situasi office aku ni.. dah macam pasar jual ikan plak.. So n3 kali ni jom kita layankan gelagat gedik Amirul Hisham masa kitaorg blk JB cuti yg lepas..

heh..heh..heh... ni kan gambo budak nak snap gambo sendiri.. see apa yg jadi tu.. separuh gelap..separuh terang.. ish..ish.. mana la belajo ni.. sib baik tak jatuh kamera tu tau..

hah.. masa ni kan.. dia nampak cicak tau.. kat tgn dia ada telur, dia blh cakap 'cak nak..nak..'(cicak nak..nak) sambil tunjuk telur kat tgn dia pada cicak kat dinding tu.. pada mulanya tak faham gak.. tapi bila tgk kat dinding tu.. baru aku faham.. adddoooi ler.. ada ke nak beri kat cicak tu.. ada ke patut..

pastu hah tgk la tu .. dia naik atas kerusi tu.. makan sambil meniarap.. pastu konon baca surat khabar kat atas kusi tu.. eksen je..

hah... tu la beberapa aksi yg sempat aku snap kan.. sungguh aku sendiri tak menjangkakan tindakan spontan dia tu.. ada je.. yg gelagat dia buat org terhibur. Telur yg dia makan tu.. telur rebus. Memang kesukaan dia.. lebih2 lagi klu telur pindang.. akan tetapi aku tak galakkan sgt dia makan telur tu... takut gak kan.. dah la badan dia camtu.. karang klu apa2 jadi susah plak karang. Sib baik dia makan telur yg putih je.. yg kuning ibu dia yg makan. Ok la tu je citernya.. ada masa aku update lagi ya..


23 ulasan:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

hehehe...ade je dia tu...

saya penah bagi anak2 makan telur mata kebau sorg sebiji dlm pinggan...sudahnye..satu rumah bau hanyir tak hilang2..puas mop lantai lebih 10x...nak nangis jer rasa..tak nak bagi lagi hehehe...

nak bagi pun kita supalah..jgn harap dia nak makan sendiri...

Neeza.Areef berkata...

cong ceng cong ceng la tinge ko kt opis tu ek

Neeza.Areef berkata...

myra pn suke mkn telo rebus tp putih jek...
aku x bg sgt tp mil aku suke nau rebuskan..

tp sejak dia ceri beri aritu aku ckp telur tu pedas jd skang dia hati2 la kalo nk mkn...tp kalo dh nk sgt tu aku bg gak la..kejam lak kang x bg mkn :D

Masviona berkata...

pndai ye mirul tuh eksen cam org dah besar..hehee

babyluv_ayang berkata...

mirul pandai pegang sendiri yek telur rebus.....clever mirul...akak jarang bagi kyra cos nanti bukannyer dia masuk dalam mulut...dia leh hancur2kan kat sofa then dia buat kotor...geram akak...tapi mirul pandai yek...

Ciklinn berkata...

hahhahahha bukan main yerk..sambil tiarap..baca surat kabar..makan2... huhuhhuh comelllllllllll

pandai pulak ha amikkk gambar sendirikkk... budak2 skrg mmg cepat tangkap kan....

takper... dun wori..esok dia dah sekolah mesti kurus..sbb dia letihh...adik linn dulu kecik2 mcm amirull ..masuk darjah satu terus kurus...

CuTeMiUt78 berkata...

~nnrina~
alahai kesiannya.. klu mirul makan kadang2 bersuap gak

CuTeMiUt78 berkata...

~neezareef~
ha'ah.. memekak je.. klu ckp pelan2 takpe la gak.. ni mcm jauh sebatu duk terjerit2.. sama ler mirul pun cenggitu gak.. tak blh bagi selalu.. bahaya utk budak.. heh...heh..heh.. takpe kijam utk kebaikan anak..

CuTeMiUt78 berkata...

~masviona~
ha'ah.. eksen je kan

CuTeMiUt78 berkata...

~kakfara~
ha'ah.. tu pun ikut mood dia kak.. kadang2 tu.. habis hancur gak telur tu

CuTeMiUt78 berkata...

~ciklinn~
tu la pasal.. eksen je.. pandai plak nak ambil gambo sendiri tu.. tak beri.. ngamok2 nak.. harap2 gitu ler

Ciklinn berkata...

re:cute linn dah tepek gamba tu tau... kalu dah amik bgtau yer....

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

gedik erkkk...

CuTeMiUt78 berkata...

~ciklinn~
ok dah ambil.. thanks ya

CuTeMiUt78 berkata...

~mamaafif~
heh..heh..heh.. ha'ah gedik

SaDi berkata...

so cute... nak picit pipi dia sikit... :D

Unknown berkata...

ahahha...layan anak lagik beshkan sis....mirul dah mcm abg2 gitu...ehemm...dah bole tmbh lgk sorg ni sis...hehe

Lina Al Sagoff berkata...

wah..wah...chubbynyer dia...geram nk cubit pp...ahaks..

CuTeMiUt78 berkata...

~sadi~
heh..heh..heh.. picit jgn tak picit..

CuTeMiUt78 berkata...

~reena~
heh..heh..heh.. bab tambah lagi satu tu.. nnti2 kot.. blm ada perancangan lagi..heh...heh..heh..

CuTeMiUt78 berkata...

~lina~
hah..hah..hah... cubit lina..jgn tak cubit..

Unknown berkata...

tgh makan siap landing n posing lagik..
klessss anak ko cute ihiks

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~
heh..heh..heh.. anak aku memang cenggitu