N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

13 Dis 2008

Baju Mirul

Salam Semua..


Semalam masa lunch tghari.. aku sempat la keluar jap..utk urusan ngan bank.. alhamdulilah.. sib baik cepat urusannya.. klu tak malas dah...heh..heh..heh.. bila camtu.. tgk jam masih ada masa lagi.. so apa lagi.. sempat la aku singgah ke BP mall, kononnya saja je la nak cuci mata.. bila dah masuk situ.. jadi rambang mata plak aku.. tak pasal2 sempat lagi merembat 2 helai baju mirul.. memandangkan memang niat aku nak beli lagi baju dia.. yelah.. sekarang ni mirul dah makin membesar.. jadi baju yg ada dah tak berapa muat utk badan dia.. dah mcam sarung nangka pun ada.. kesian anak aku tu.. nak beli baju mirul ni, sekarang dah tak blh nak beli ikut size yg sama age ngan dia.. kena over skit.. yelah badan dia kalah umur budak 3 thn.. so size baju dia kali ni aku beli memang over besar skit.. biar..sampai puas pakai kan.. so kat bawah ni la hasil rembatan aku jalan sorang2 kat BP mall semalam..


dua helai..tutup tanda harga, takut karang korang kata aku nak menunjuk plak tapi utk pengetahuan korang kedua2 baju tu tak smpi Rm 30 pun. Boleh la kan.. tgh2 bulan ni duit tak cukup la.. jadi la utk anak aku tu..

yg ni cik abg aku suka tgk dia pakai.. katanya sessuuaaaiii sgt.. heh..heh..heh.. tgk la sapa yg pilih kan

yg ni masa aku trykan kat budak bulat tu.. terus takmo buka tau..selesa la tu..

korang jgn pelik ya.. napa aku belikan baju anak aku.. cenggini.. sebabnya budak bulat tu.. aktif, lasak.. bila dah gitu.. harus la kuat peluhnya kan.. so dia tak blh pakai T-shirt cam budak2 lain tu.. confirm akan naik ruam kat badan dia.. kesian tau.. that's why dia lebih selesa pakai singlet je.. dan klu pilihan aku sudah semestinya blue clues.. ok..tak kisah la tu.. asalkan budak bulat tu selesa... dan klu korang na tau.. baju ni semua utk size budak 4 thn ok..



18 ulasan:

Jue berkata...

hi, anti kiutmiut... hi, mirul debab.. :) kiuttt sangat.. huuhuu kita sesame kiut... hihikk

shopping ekk..masi sale ke kat bp mall? sy nak gak...mamaa alden pun suka sangat shoppingkan baju2 alden tauu..pantang kuar mesti adaje ole2 untk alden.. saya sayanggg mama..sayanggg baju2/ole2 yg mama bagi.. papa?
...pun sayang hee'

bubye... sy nak gtw mama pasal sale tu..

CuTeMiUt78 berkata...

~baby alden~ oh ya ke..baby alden memang kiut.. emm sale tu memang la ada ..

Yaya berkata...

shopping baju baby ehhh, klo beli baju diorg mmg tak hengat kan, rasa nak sambar je yg bekenan...he he

zino berkata...

masa kecik ni mama pilih kaler apa pun dia pakai dah besau besok.. dia nak pilih sendiri.. masa tu mula la penin hehe..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

cantik baju2 yer

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

nmpk biru;)

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

nmpk ceksi...hehehe...sesuai dipakaiii...tika bsantaii...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

leh la bg afif sepasang..hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

~aleeya~ ha'ah memang cute2 je.. sib baik la tgh bulan kan.. klu tak.. dah kena sambar 2,3 lagi..

CuTeMiUt78 berkata...

~zino~ ha'ah betul tu zino..

CuTeMiUt78 berkata...

~mamaafif~ heh.. heh... cekci erk.. afif nak gak ke.. emmm.. tunggu besday plak erk..

KV berkata...

shopping baju ek?
syok ek?
hik hik hik
tanya lagi.
Harus la syok kan?

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

afif pun gitew..cepat je nk naik ruam

cendawanintim berkata...

banyaknyer baju mirul...

CuTeMiUt78 berkata...

~kv~ ya syook.. tau.. rasa tak cukup pulak.. heh..heh.heh

CuTeMiUt78 berkata...

~mamaafif~ budak aktif kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~cendawanintim~ heh...heh..heh.. dua helai je pun..

Tanpa Nama berkata...

wah, shopping nampak....sumer nyer sleeveless jer, dik....lagipun cuaca pun kekadang panas yg amat...better pun....takder lah berkuap sgt...